پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

ايرنا نقش مهمي در تبيين دستاوردهاي نظام دارد

کد خبر: 155976 تاریخ انتشار: 1400/02/28
نمایش: 1118
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به دستاوردهاي نظام در حوزه‌هاي مختلف و ضرورت بيان آن براي مردم گفت: خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) نقش مهمي در تبيين دستاوردهاي نظام و دولت بر عهده دارد.
️جعفر مرداني روز سه‌شنبه در ديدار معاون خبر و مديرکل اخبار استان‌هاي خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) افزود: ايرنا در توليد خبر بر مبناي صحت، دقت و سرعت پيشگام است و اعتماد به ايرنا به دليل سرعت، دقت و صحت در خصوص توليد اخبار، باعث شده است که اين رسانه در استان نقش مهمي در امر اطلاع‌ رساني بر عهده داشته باشد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با قدرداني از خدمات ايرنا اظهار داشت: اين رسانه فرآورده‌هاي خبري هدفمند، هوشمند و مبتني بر اخلاق توليد مي‌کند.

مرداني افزود: ارتباط ايرنا با بدنه استانداري و ساير ادارات مطلوب است و استانداري نيز ارتباط خوبي با اين رسانه دارد و اين ارتباط تنگاتنگ و دو سويه منشأ همکاري‌هاي خوبي در امر اطلاع‌ رساني شده است.

وي به انتخابات خرداد ماه امسال اشاره کرد و گفت: ايرنا در اين دوره از انتخابات مي‌تواند کمک مهمي در تحقق مشارکت حداکثري داشته باشد.

مرداني خاطر نشان کرد: بار ديگر به ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي استان تاکيد مي‌شود که ارتباط خود را با ايرنا تقويت کنند.

به گفته وي، تمام تلاش و دغدغه مجريان برگزاري انتخابات، تحقق حضور حداکثري بر پايه چهار مولفه امنيت، سلامت، رقابت و مشارکت است و در اين راستا، رسانه‌ها مي‌توانند نقش موثري در تحقق مشارکت حداکثري مردم ايفا کنند و با ارتباط دو سويه و تعامل با مسوولان در اين راستا تلاش کنند.

وي اطلاع‌ رساني خدمات دولت و نظام را عامل مهمي در اميد آفريني و ايجاد شور و نشاط انتخاباتي دانست و گفت: رسانه‌هاي دلسوز در اين رابطه پيشگام هستند و با اميدآفريني، در مشارکت انتخاباتي مردم اقدام مي‌کنند.

مرداني با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني تحقق مشارکت حداکثري در انتخابات پيش‌رو، يادآور شد: تمام تلاش مديران اجرايي استان برگزاري انتخاباتي با حضور حداکثري مردم است و در اين زمينه اصل بي‌طرفي سرلوحه کار همه مجريان انتخابات رياست‌ جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا است.

وي همچنين با اشاره به انتصاب رييس جديد خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) در چهارمحال و بختياري اظهار داشت: پذيرش مسئوليت امانتي براي خدمت به مردم است و مديران نظام اسلامي با اخلاق‌مداري و الگو گيري از زندگي امام علي (ع) مشي آن حضرت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتني است، در اين نشست از تلاش‌هاي سيد حسن جوادي‌زاده رييس سابق ايرناي مرکز چهارمحال و بختياري قدرداني و محمود رييسي به عنوان رييس جديد معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07