پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

انتخابات شوراها در ۲ شهر چهارمحال و بختياري الکترونيکي برگزار مي‌شود

کد خبر: 155996 تاریخ انتشار: 1400/02/29
نمایش: 1311
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به در پيش بودن زمان برگزاري انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات شوراي اسلامي شهر امسال، در ۲ شهر اين استان به ‌طور کامل الکترونيکي برگزار خواهد شد.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: انتخابات ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر در شهرکرد و لردگان به ‌صورت کاملا الکترونيکي برگزار مي‌شود و با اين روش مي‌توان از بروز تخلف‌هاي انتخاباتي جلوگيري کرد.

وي افزود: انتخابات شوراهاي اسلامي شهرها در تمامي مراکز استان‌هاي کشور به‌ صورت الکترونيکي برگزار مي‌شود.

عباسي تصريح کرد: همچنين انتخابات شوراهاي اسلامي برخي شهرهاي کشور در تعدادي از استان‌ها نيز الکترونيکي خواهد بود که در چهارمحال و بختياري لردگان انتخاب شده است.

وي يادآور شد: اختصاص تعرفه راي‌گيري در روش الکترونيکي از طريق شناسايي هويت افراد واجد شرايط شرکت در انتخابات با ارائه اثر انگشت، مطابق با اطلاعات شناسنامه‌اي و کد ملي انجام و در اين صورت از بروز تخلف‌هاي احتمالي جلوگيري مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي با همکاري رييس ستاد انتخابات، هيات نظارت و پليس فتا در يک نشست تخصصي با مديران رسانه‌هاي فضاي مجازي پُر مخاطب، ‌ضمن تبيين قوانين، نسبت به تشريح جرائم انتخاباتي اقدام کند.

وي گفت: از رسانه‌هاي گروهي و فعالان فضاي مجازي در چهارمحال و بختياري درخواست مي‌شود تا براي افزايش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات و جلوگيري از هرگونه تخريب شخصيت‌ها و افراد تلاش کنند.

عباسي تاکيد کرد: افزون‌ بر ۹۰ درصد داوطلبان شوراهاي اسلامي شهر و روستا در چهارمحال و بختياري تاييد و کمتر از ۱۰ درصد آنان رد صلاحيت شده‌اند.

وي افزود: شوراي فرهنگ عمومي مردم را براي حضور پُر شور، گسترده و حداکثري در انتخابات سال‌ جاري دعوت مي‌کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07