پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازي خرمشهر

کد خبر: 156023 تاریخ انتشار: 1400/03/02
نمایش: 1723
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري به‌ مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازي خرمشهر پيامي صادر کرد.
متن پيام اقبال عباسي به شرح زير است: 

بسم‌الله الرحمن الرحيم

رزمندگان دوران دفاع مقدس در سوم خرداد ماه حماسه‌اي ديگر آفريدند، اين رزمندگان با دست خالي و تنها با تکيه بر قدرت الهي در برابر دشمن تا دندان مسلح جانانه و دلاورانه ايستادگي کردند که نتيجه اين رشادت‌ها در عمليات غرور آفرين بيت‌المقدس‌در نهايت منجر به آزاد سازي خرمشهر که به خونين‌شهر نيز معروف است، شد.

پيروزي رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر نيروهاي بعثي در تاريخ کشورمان جاودانه شد، بايد گفت عمليات بيت‌المقدس ضربه سخت و سنگيني به رژيم بعث عراق وارد کرد و موجب شگفتي همگان شد.

دشمنان جمهوري اسلامي در بيش از چهار دهه گذشته حتي يک لحظه دست از دشمني بر عليه مردم ايران برنداشتند، زماني که متوجه شدند توان مقابله نظامي با ملت هميشه سرافراز و در صحنه ايران اسلامي را ندارند، جنگ فرهنگي و اقتصادي را با اعمال تحريم‌هاي ظالمانه و تهاجم فرهنگي عليه ايران آغاز کردند، اما مردم ما با وجود تمامي فشارهاي اقتصادي و معيشتي همواره در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تمام قد ايستاده‌اند و در اين مسير گوش به فرمان مقام معظم رهبري هستند.

اينجانب سالروز يوم‌الله سوم خرداد ماه را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و به‌ ويژه دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس در چهارمحال و بختياري تبريک عرض نموده و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در سايه توجهات حضرت وليعصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07