پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري به شهرستان کيار سفر کرد

کد خبر: 156072 تاریخ انتشار: 1400/03/11
نمایش: 1715
اخبار
️استانداري چهارمحال و بختياري اقبال عباسي روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان کيار با خانواده شهيد بهروز صابري از اهالي روستاي دورک ديدار کرد.
در ادامه اين سفر استاندار چهارمحال و بختياري روند احداث واحدهاي مسکن محرومين در روستاي دورک را مورد بررسي قرار داده و از مشکلات اجراي طرح هادي اين روستا بازديد به‌ عمل آورد.

اقبال عباسي در اين بازديد با تاکيد بر اينکه يکي از سياست‌هاي دولت در حوزه مسکن براي حمايت از اقشار کم‌ درآمد پرداخت تسهيلات در قالب تسهيلات بلاعوض و ارزان‌ قيمت براي احداث واحد مسکوني در روستاها و شهرهاي زير ۲۰ هزار نفر است، اظهار کرد: در سفر رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختياري، احداث ۲۴۴۰ واحد مسکوني ويژه محرومان به تصويب رسيد که خوشبختانه روند احداث اين واحدها در استان در مهلت مقرر به پايان رسيد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: با پيگيري‌هاي صورت گرفته اعتبار مورد نياز براي احداث ۱۰۰۰ واحد ديگر از سوي سازمان برنامه و بودجه براي احداث مسکن محرومان به استان اختصاص يافت و مقرر شد پس از اتمام احداث اين واحدها‌، مجددا اعتباري به اين موضوع اختصاص پيدا کند.

 وي در پايان با اشاره به اجراي طرح ‌‌هاي هادي روستايي در شهرستان‌ها، توضيح داد: اجراي طرح‌هاي هادي مي‌تواند زمينه توسعه و عمران را در روستاها فراهم کند، عموما در روند اجراي اين طرح‌ها مشکلاتي ايجاد مي‌شود که نياز است با همراهي و همکاري مسؤولان و مردم محلي اين مشکلات در اسرع وقت مورد پيگيري قرار گيرد تا شاهد آباداني هر چه بيش‌تر اين روستاها باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07