پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
مديرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري:

۷۲بازرس ويژه و سربازرس براي انتخابات در چهارمحال و بختياري تعيين شدند

کد خبر: 156091 تاریخ انتشار: 1400/03/17
نمایش: 2015
اخبار
مديرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به تعيين ۷۲ بازرس ويژه و سربازرس براي نظارت بر روند برگزاري انتخابات در استان گفت: از اين تعداد ۱۱ نفر به عنوان بازرس ويژه، کار بازرسي و نظارت را بر عهده دارند.
شهاب قائدي روز دوشنبه در نشست هيات بازرسي ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري از پيش‌بيني يک هزار و ۱۶۴ بازرس، متناسب با تعداد شعب اخذ راي در برگزاري انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و افزود: با توجه به تعيين يک سربازرس به ازاي هر ۱۵ شعبه اخذ راي، تاکنون ۶۱ نفر در اين بخش فعال شده‌اند.

وي تصريح کرد: تعداد بازرسان ويژه نيز در هر شهرستان يک نفر تعيين شده است که در شهرستان لردگان به دليل پراکندگي و تعداد بالاي شعب اخذ راي، ۲ بازرس ويژه فعاليت مي‌کنند.

قائدي يادآور شد: درخواست براي افزوده شدن يک بازرس ويژه ديگر در شهرستان شهرکرد به ستاد انتخابات ارائه شده است که به زودي نتيجه آن اعلام خواهد شد.

وي همچنين به حضور بازرسان مراکز بهداشت و درمان استان در شعب اخذ راي در زمان برگزاري انتخابات به منظور رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: اين افراد نيز با تاييد فرمانداري‌ها و يا ستاد انتخابات استان و با دريافت حکم اجازه ورود به شعب را دارند.

قائدي بر لزوم ثبت گزارش‌هاي بازرسان در ساعت مشخص شده در روز انتخابات و استفاده از سامانه‌هاي تعيين شده براي ارسال گزارش تاکيد کرد و افزود: لازم است اعضاي هيات بازرسي شهرستان ها با برقراري تعامل با هيات‌هاي نظارت بر انتخابات، تبيين وظايف بازرسان در نشست‌هاي ستاد انتخاباتي شهرستان و برگزاري دوره‌هاي آموزشي و توجيهي براي بازرسان، شرايط را براي برگزاري هر چه بهتر انتخابات در فضايي قانونمند و سالم فراهم کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07