پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيش‌بيني ۹۳۹ شعبه اخذ راي در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 156102 تاریخ انتشار: 1400/03/19
نمایش: 2460
اخبار
️دبير ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري در خصوص روند تائيد صلاحيت داوطلبان شرکت کننده در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: در مهلت قانوني ۹۳۲ نفر ثبت‌نام خود را قطعي کردند که پس از اعلام نتايج اوليه، صلاحيت ۸۵۵ داوطلب در هيات اجرايي انتخابات تائيد شد.
ملک محمد قربانپور گفت: از ۸۵۵ داوطلب تائيد شده در هيات اجرايي، ۷۴۴ نفر در هيات نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهرستان تائيد و ۸۳ نفر نيز رد صلاحيت شدند.

وي با اشاره به مهلت چند روزه براي اعتراض داوطلبان به نتايج تاييد صلاحيت‌ها، بيان کرد: در نهايت پس از رسيدگي به اعتراضات، مجموعا صلاحيت ۸۰۲ داوطلب توسط هيات مرکزي نظارت بر انتخابات ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر در چهارمحال و بختياري تائيد شد.

قربانپور با اشاره به اينکه ۹۳۹ شعبه راي‌گيري براي اخذ آراي مردمي در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سطح چهارمحال و بختياري پيش‌بيني شده است، عنوان کرد: از اين تعداد ۷۵۲ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سيار است.

دبير ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در شهرها از ۳۶۳ شعبه در نظر گرفته شده براي اخذ آرا ۲۰ شعبه سيار و مابقي ثابت است، گفت: همچنين در بخش روستايي از ۵۷۶ شعبه در نظر گرفته شده براي اخذ آرا، ۱۶۷ شعبه سيار و مابقي ثابت هستند.

وي ادامه داد: لردگان با ۲۱۳ شعبه بيش‌ترين تعداد شعب اخذ راي و شهرستان بن با ۲۷ شعبه کمترين ميزان شعب اخذ راي را به خود اختصاص داده است، همچنين بيش‌ترين شعب سيار روستايي در شهرستان کوهرنگ به‌علت پراکندگي جمعيت در نظر گرفته شده است.

قربانپور تصريح کرد: جهت رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و حفظ فاصله اجتماعي مناسب در هنگام راي‌گيري، تعداد شعب اخذ راي در چهارمحال و بختياري نسبت به انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سال ۱۳۹۸، نزديک به ۲۰۰ شعبه افزايش پيدا کرده است.

دبير ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري در پايان خاطر نشان کرد: طبق قانون فرمانداران به‌ مدت سه روز از تاريخ ۱۷ الي ۱۹ خرداد ماه فرصت دارند ليست اسامي کانديداهاي تائيد صلاحيت شده را به ‌صورت آگهي منتشر کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07