پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام قدرداني استاندار چهارمحال و بختياري از مردم براي حضور پرشور در انتخابات

کد خبر: 156153 تاریخ انتشار: 1400/03/29
نمایش: 3186
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰ قدرداني کرد.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

مردم عزيز و هميشه در صحنه استان چهارمحال و بختياري، خلق حماسه‌هاي ماندگار در بُرهه‌ها، عرصه‌ها و صحنه‌هاي سياسي ايران همواره يکي از مهم‌ترين رويدادهايي بوده که مردم عزيز کشورمان به آن توجه داشته‌اند.

از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ايران تاکنون، مردم نقاط مختلف اين مرز و بوم به‌ ويژه در بام ايران زمين هميشه سرافراز و سربلند با حضور خود در صحنه‌هاي دفاع از جمهوري اسلامي مانند جنگ تحميلي، ايستادگي برابر تحريم‌ها، تکيه بر توان داخلي و به ‌خصوص مشارکت در صحنه انتخابات، افتخارآفريني کرده‌اند و مُشت محکمي بر ياوه‌گويي‌هاي ايادي استکبار جهاني زده‌اند.

در انتخابات ۱۴۰۰ علي رغم تلاش‌هاي استکبار جهاني براي نشاندن تيري زهرآلود بر پيکره نظام جمهوري اسلامي، مردم نقاط مختلف کشور از جمله استان چهارمحال و بختياري در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه با حضور حماسي، سياسي و آگاهانه خود در پاي صندوق‌هاي راي بازهم ضمن خنثي کردن توطئه‌اي جديد از دشمنان اين مرز و بوم، برگ زرين ديگري بر مجموعه افتخارات خود افزودند و به استکبار جهاني و دنيا نشان دادند که همچنان در حمايت از آرمان‌هاي جمهوري اسلامي، امام خميني (ره)، مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و شهداي انقلاب اسلامي ايستاده‌اند و در راه دفاع از کيان ايران اسلامي استوارند.

در همين راستا و با توجه به حضور حداکثري مردم چهارمحال و بختياري در نقاط مختلف شهري، روستايي و مناطق عشايري، از مشارکت تمامي شما بزرگواران براي حضور پُرشور و گسترده در انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي نهايت تشکر و قدرداني را دارم.

ضمن تبريک به رييس‌جمهوري منتخب و همچنين منتخبان مردم چهارمحال و بختياري در شوراهاي اسلامي، اميد است مسيرهاي رشد، توسعه، ترقي و تعالي کشور و استان روز به روز هموارتر شود.

اقبال عباسي
استاندار چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06