پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

رفع مشکلات واحدهاي توليدي در اولويت باشد

کد خبر: 156280 تاریخ انتشار: 1400/04/23
نمایش: 1637
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر رفع مشکلات طرح‌هاي اولويت‌دار واحدهاي توليدي گفت: دستگاه‌هاي اجرايي بايد براي رفع مشکلات واحدهاي صنعتي و توليدي اين استان تلاش و پيگيري‌هاي بيشتري داشته باشند.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در هفتمين ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري در سال‌جاري تاکيد کرد: تمامي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان موظفند مصوبات اين ستاد را اجرا و عملياتي کنند.

وي افزود: در غير اين‌صورت، مسوول سهل‌انگار به تخلفات اداري معرفي و با وي برابر قانون برخورد مي‌شود.

عباسي تصريح کرد: تمامي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي براي تسهيل در امور سرمايه‌گذاري و رفع مشکلات اين بخش با هدف جذب سرمايه‌گذاران، افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي اقدام کنند.

وي يادآور شد: ارائه تسهيلات و مشوق‌هاي قانوني به سرمايه‌گذاران با هدف افزايش زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري مورد توجه مسوولان و دست‌اندرکاران باشد.

گفتني است در اين نشست مشکلات ۶ واحد صنعتي و توليدي استان در زمينه نحوه تقسيط بدهي‌هاي مالياتي و تامين اجتماعي، رعايت حريم واحدهاي مستقر در مسير خروجي شهرکرد به هفشجان و امهال تسهيلات بانکي بررسي و راهکارهاي رفع آن ارائه شد.

اعضاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري همچنين با کليات ۳۶ تقاضاي دريافت تسهيلات بانکي براي طرح‌ها و واحدهاي صنعتي و توليدي از بانک‌هاي عامل استان براي اشتغال‌زايي جديد و تثبيت اشتغال ۶۵۵ نفر موافقت کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07