پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

آغاز بهره‌برداري از طرح‌هاي ملي وزارت نيرو با دستور رييس جمهوري

کد خبر: 156313 تاریخ انتشار: 1400/05/02 18:37:45
نمایش: 3193
اخبار
️پروژه تصفيه‌خانه و شبکه جمع‌آوري فاضلاب شهر هوره در شهرستان سامان همزمان با آيين افتتاح طرح هاي ملي وزارت نيرو در سراسر کشور در هفته چهاردهم پويش #هرهفتهالفب_ايران با دستور رئيس جمهور دکتر روحاني به بهره‌برداري رسيد.
معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري از افتتاح تصفيه‌خانه و شبکه جمع‌آوري فاضلاب شهر هوره در شهرستان سامان خبر داد و گفت: براي اين پروژه حدود ۱۹ ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است.

مجيد نظري دوم مردادماه در آئين افتتاح تصفيه‌خانه و شبکه جمع‌اوري فاضلاب شهر هوره از توابع شهرستان سامان، اظهار کرد: عمليات اجرايي احداث اين تصفيه‌خانه در سال ۱۳۸۷ در زميني به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع آغاز شد و براي اجراي اين پروژه ۱۹ ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است.

معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه تصفيه‌خانه شهر هوره در شهرستان سامان ظرفيت ۵۰۰ مترمکعب تصفيه فاضلاب در شبانه‌روز را دارد، عنوان کرد: در اين طرح ۱۳ کيلومتر شبکه جمع‌آوري فاضلاب نيز اجرا شده است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرهاي سامان، هوره و همچنين روستاي چم‌زين از توابع بخش مرکزي شهرستان سامان به تصفيه‌خانه و شبکه جمع‌آوري فاضلاب متصل هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07