پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسبت فرارسيدن فرا رسيدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار

کد خبر: 156386 تاریخ انتشار: 1400/05/17 12:54:58
نمایش: 2518
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي به‌مناسب فرا رسيدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار اين روز را به اهالي رسانه و صاحبان قلم تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي به شرح زير است: 

خبرنگاران پرچم‌داران عرصه اطلاع‌رساني و آگاهي‌بخشي در جامعه هستند، اصحاب رسانه مي‌توانند اطلاع دقيق و صحيح را به جامعه منتقل کنند و به‌نوعي يک پل رابط بين مردم و مسئولان باشند.

بدون شک ۱۷ مردادماه سالروز شهادت مظلومانه شهيد محمود صارمي يک ظرفيت براي پاسداشت و قدرداني از خبرنگاراني است که باوجود سختي و مشکلات فراوان به انعکاس مشکلات جامعه مي‌پردازند و زمينه اصلاح امور در کشور را فراهم مي‌کنند.

امروز جامعه ما مرهون همدلي و همزباني‌هاي حمايتگرانه و انتقادي خبرنگاران شريف و پرتلاشي است که بدون هيچ‌گونه چشم‌داشتي در عرصه اطلاع‌رساني و آگاهي‌بخشي گام برمي‌دارند، بي‌ترديد سهم خبرنگاران چهارمحال و بختياري در عرصه مقابله و مديريت بيماري کرونا به‌عنوان مشاوران دلسوز و آگاهي‌بخش فراموش شدني نيست و در ايام پيک پنجم کرونا وظيفه خطيري بر عهده دارند.

همواره از نقدهاي سازنده اصحاب رسانه در راستاي حل مشکلات و معضلات استقبال کرده‌ايم، انتقاد خبرنگاران بايد همراه با راهکار ارائه شود تا نقد راهگشا باشد، همچنين اهالي رسانه مي‌توانند با معرفي ظرفيت‌هاي شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري نقش بسزايي در جذب گردشگر و سرمايه‌گذار داشته باشند.

اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره شهداي عرصه قلم و آگاهي به‌ويژه شهيد صارمي، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامي خبرنگاران متعهد و تلاشگر چهارمحال و بختياري تبريک عرض مي‌کنم و توفيق روزافزون براي اين عزيزان خواستارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07