پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به مناسبت فرا رسيدن ​۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي

کد خبر: 156421 تاریخ انتشار: 1400/05/26
نمایش: 1552
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي، ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي را تبريک گفت.
در متن پيام اقبال عباسي به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي آمده است:

۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرورآفرين آزادگان سرافراز و اسوه‌هاي صبر و استقامت به ميهن اسلامي است، آزادگان با ايثار، فداکاري، شجاعت و شهامت در دوران اسارت شديدترين شکنجه‌هاي دشمن بعثي را تحمل کردند، اما حاضر نشدند براي لحظه‌اي به آرمان‌ها و ارزش‌هاي امام راحل و انقلاب اسلامي پشت کنند.

آرامش، امنيت، آسايش، عزت و سربلندي امروز کشور مديون دلاوري و فداکاري شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگراني است که از آسايش و راحتي خود گذشتند و اجازه ندادند يک وجب از خاک ميهن اسلامي در چنگال متجاوزان به کشور بيفتد.

تاريخ هشت ساله دفاع مقدس شاهد رشادت و افتخارات دلير مرداني بوده است که تمام سختي‌ها را به جان خريدند تا از کيان جمهوري اسلامي دفاع کنند.

 آزادگان شجاع و غيرتمند سال‌ها دوري از وطن و شکنجه رژيم بعث را به جان خريدند تا آزادگي را به مردم ايران اسلامي هديه کنند و ما همه مديون ايثارگري آن‌ها هستيم.


اينجانب ۲۶ مردادماه را به تمامي آزادگان سرفراز ايران اسلامي به‌ويژه آزادگان غيور چهارمحال بختياري تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و از خداوند متعال براي اين عزيزان که از ذخيره‌هاي ارزشمند انقلاب اسلامي محسوب مي‌شوند، آرزوي توفيق و سلامتي دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07