پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جشنواره شهيد رجايي در چهارمحال و بختياري برگزار شد

کد خبر: 156534 تاریخ انتشار: 1400/06/18 16:48:28
نمایش: 2722
اخبار
️بيست و چهارمين جشنواره شهيد رجايي با معرفي و تجليل از ۲۰ دستگاه اجرايي برتر چهارمحال و يختياري روز پنجشنبه برگزار شد.
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه دستگاه‌هاي اجرايي بايد عملکرد خود را در معرض ازريابي قرار دهند، گفت: برخي از دستگاه‌هاي اجرايي در فرايند ارزيابي شرکت نمي‌کنند که اين مسئله بايد اصلاح شود، در سال‌جاري در جشنواره شهيد رجايي ۱۴ دستگاه به‌عنوان دستگاه برتر شناخته شدند.

اقبال عباسي ۱۸ شهريورماه در بيست و چهارمين جشنواره شهيدرجايي سال ۱۴۰۰( ارزيابي عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري)، اظهار کرد: وظايف دولتمردان در استان‌ها در چهار محور اصلي برنامه‌ريزي، ايجاد هماهنگي، پيگيري و نظارت و ارزيابي عملکرد زير مجموعه خود خلاصه مي‌شود، دولتمردان بايد در بحث نظارت مسئله تشويق و تنبيه زيرمجموعه خود را مدنظر قرار دهند.

وي در ادامه با بيان اينکه در فرآيند برگزاري جشنوراره شهيد رجايي برخي از دستگاه‌هاي نظامي و انتظامي نمي‌توانند شرکت کنند، بيان کرد: به‌نظر مي‌رسد بايد شرايط حضور اين نهادها و ارگان‌ها در جشنواره شهيد رجايي فراهم شود، در جشنوراره شهيد رجايي سال ۹۹ تعداد ۵۲ دستگاه اجرايي شرکت کردند که از اين تعداد ۱۴ دستگاه پس از بررسي کارشناسان سازمان برنامه و بودجه موفق به کسب رتبه برتر شدند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بررسي و ارزيابي عملکرد استانداري‌ها و فرمانداري‌ها توسط وزارت کشور انجام مي‌شود، خاطرنشان کرد: سه فرمانداري شهرکرد، فارسان و بروجن نمره عالي را از سوي وزارت کشور کسب کردند.

وي در پايان تاکيد کرد: بسيج و سپاه در مقابله با بيماري کرونا و همچنين اجراي طرح مواسات همکاري بسياري داشتند که از فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) به نيابت از آن‌ها تجليل شد، همچنين معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد نيز به نمايندگي از پزشکان و پرستاراني که در ايام شيوع کرونا زحمات بسياري کشيدند مورد تشويق قرار گرفت.

گفتني است، در جشنواره شهيد رجايي سال ۱۴۰۰ در مجموع امتيازات ادارات کل امور اقتصادي و داريي، حفاظت محيط‌زيست و مديريت درمان تامين اجتماعي موفق به کسب مقام برتر شدند.

همچنين شرکت توزيع نيروي برق در گروه زيربنايي و توسعه زيرساخت و کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در گروه آموزشي، پژوهشي و فرهنگي حايز کسب رتبه شدند.

در گروه توليدي و خدماتي اداره کل امور مالياتي چهارمحال و بختياري  حائز کسب مقام اول و اداره‌کل منابع طبيعي در گروه عمومي و قضايي و اداره کل بيمه سلامت نيز در گروه سلامت و رفاه اجتماعي رتبه اول را کسب کردند.

همچنين در مجموع امتيازات عمومي اداره‌کل جهاد کشاورزي و اداره کل پزشکي قانوني موفق به کسب مقام برتر شدند.

دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد و اداره کل آموزش و پرورش رتبه برتر را در انجام اقدامات برجسته و تاثيرگذار کسب کردند، همچنين دو اداره کل ثبت احوال و انتقال خون نيز دستگاه‌هاي برتر در کار و فعاليت گروهي معرفي شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07