پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

علي لندي بار ديگر واژه ايثار و فداکاري را در ايران زنده کرد

کد خبر: 156678 تاریخ انتشار: 1400/07/07
نمایش: 1415
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: علي لندي بار ديگر واژه ايثار و فداکاري را در ايران زنده کرد، ايثار يعني گذشتن از حق خود به نفع ديگري و امروز اين دانش‌آموز فداکار جان خود را براي نجات ديگري فدا کرد.
اقبال عباسي هفتم مهرماه در مراسم بزرگداشت دانش‌آموز فداکار علي لندي در آموزشگاه پسرانه شهيد استکي شهرکرد با تاکيد بر اينکه روحيه ايثارگري هم‌چنان در بين دانش‌آموزان اين مرز و بوم از ابتداي پيروي انقلاب اسلامي تاکنون زنده است، اظهار کرد: اين دانش‌آموز فداکار براي نجات جان چند انسان جان خود را به خطر انداخت و امروز به الگوي ايثار و فداکاري در کشور تبديل شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: علي لندي بار ديگر واژه ايثار و فداکاري را در ايران زنده کرد، ايثار يعني گذشتن از حق خود به نفع ديگري و اين دانش‌آموز فداکار جان خود را براي نجات ديگري فدا کرد.

وي با بيان اينکه فداکاري دانش‌آموز ايثارگر علي لندي حاصل تعليم، تربيت، ايمان و روحيه فداکاري است، گفت: اين دانش‌آموز مي‌توانست در زمان خطر جان خود را نجات دهد، اما تا لحظه آخر ايستادگي کرد و جان خود را براي نجات همنوعان خود به خطر انداخت.

عباسي در پايان تاکيد کرد: روحيه ايثارگري و فداکاري بايد در بين نوجوانان و جوانان توسط والدين، معلمان و مبلغان زنده بماند، همان‌گونه که امروز شاهد فداکاري و ايثار اين دانش‌آموز فداکار هستيم.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: روحيه ايثار  و فداکاري که امروز در بين قشر جوان و نوجوان در ايران اسلامي شاهد آن هستيم در کمتر نقطه‌اي از جهان وجود دارد و قطعا اين موضوع حاصل تربيت ديني در خانواده‌ها و مدارس کشور است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07