پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به‌مناسبت فرا رسيدن روز ملي روستا و عشاير

کد خبر: 156697 تاریخ انتشار: 1400/07/15
نمایش: 2446
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت روز ملي روستا و عشاير پيام تبريکي صادر کرد.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

بدون شک يکي از اولويت‌ها و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي توجه ويژه و خدمات‌رساني به روستائيان و عشاير بوده است.

اين مهم به عنوان يکي از راهبردهاي اصلي در سياست‌ها و برنامه‌هاي کلان و توسعه‌اي دولت‌ها بعد از انقلاب اسلامي در دستور کار قرار گرفته است.

مناطق روستايي و عشايري به عنوان کانون‌هاي توليد و ارزش‌آفريني بوده و خاستگاه اقتصاد مقاومتي و تأمين امنيت غذايي در کشور هستند.

استانداري چهارمحال و بختياري به همراه دستگاههاي اجرائي، نهادهاي عمومي غير دولتي و خيرين تمام تلاش خود را جهت خدمت‌رساني بيش از پيش به روستائيان و عشاير به کار گرفته و خواهد گرفت.

در همين راستا تدوين و اجراي برنامه‌هاي توسعه اقتصادي و اشتغالزايي روستايي، احداث ۳۴۴۰ مسکن محرومين روستايي و پرداخت تسهيلات کم‌بهره اشتغالزايي روستايي و عشايري در دستور کار قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد تا ان شاءالله ضمن مهاجرت معکوس به روستاها شاهد ارتقاء رفاه و درآمد روستائيان و عشاير عزيز باشيم.


اينجانب ۱۵ مهرماه روز ملي روستا و عشاير را به روستائيان عزيز و عشاير غيور و همچنين تلاشگران عرصه روستايي و عشايري تبريک عرض نموده و سربلندي و سلامتي براي تمامي روستائيان و عشاير و توفيق خدمتگزاري به اين قشر عزيز را براي فعالان حوزه روستايي و عشايري از خداوند منان مسئلت مي‌نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07