پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به‌مناسبت فرا رسيدن هفته نيروي انتظامي

کد خبر: 156699 تاریخ انتشار: 1400/07/17 13:56:52
نمایش: 2856
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي هفته نيروي انتظامي را به سبزپوشان و جهادگران عرصه نظم و امنيت تبريک گفت.
در متن پيام اقبال عباسي آمده است:

امروزه اقتدار و صلابت ايران اسلامي مديون فداکاري و جانفشاني‌‌هاي نيروهاي مسلح در پاسداري از نظم و امنيت است، قطعا موفقيت در عرصه‌هاي مختلف در سايه امنيت و آرامش به‌دست مي‌آيد، نيروي انتظامي امروزه در کشور نقش موثر و تاثيرگذاري در اين حوزه دارد.

نيروي انتظامي به‌عنوان نهادي برخاسته از مردم در تاريخ پرافتخار نظام جمهوري اسلامي ايران، همواره نماد شجاعت، دلاوري و ايثارگري محسوب مي‌شود، غيورمردان ناجا همواره نقش برجسته‌اي در تامين امنيت عمومي و بسترسازي براي ارتقاي امنيت داخلي داشته‌اند و در اين راه نيز از هيچ کوششي دريغ نکرده‌اند، تقديم شهداي عرصه نظم و امنيت نشان‌گر اين مسئله است.

فعاليت‌هاي نيروي انتظامي تنها در تامين نظم و امنيت خلاصه نمي‌شود و بسيار گسترده‌ است، در ايام شيوع ويروس کرونا و با اجراي محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي تردد، نيروهاي ناجا در کنار مدافعان سلامت در کنترل مبادي ورودي و خروجي نهايت همکاري را با ستاد کرونا داشتند، قطعا اين اقدام تاثير بسزايي در کاهش انتشار ويروس کرونا داشت و بايد قدردان اين تلاش‌هاي شبانه‌روزي بود.


هفته ناجا فرصت مغتنمي براي تقدير از تلاش‌هاي شبانه‌روزي غيورمرداني است كه براي امنيت پايدار، سربلندي، ايجاد نظم و دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي با ايثار، فداكاري، رشادت و مجاهدت، آرامش و آسايش خاطر را براي مردم فراهم مي‌کنند.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي سرافراز نيروي انتظامي، ۱۷ مهرماه، آغاز هفته نيروي انتظامي را خدمت سبزپوشان عرصه نظم و امنيت تبريک عرض نموده و از خدمات بي‌دريغ، بي‌وقفه و جانفشاني‌هاي فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامي به ويژه نيروهاي ناجا در چهارمحال و بختياري تشکر و قدرداني مي‌نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07