پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

نيروي انتظامي به‌عنوان يک سازمان مقتدر نقش تعيين‌کننده‌اي در عرصه‌هاي مختلف دارد

کد خبر: 156716 تاریخ انتشار: 1400/07/17
نمایش: 2327
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نيروي انتظامي با برخورداري از نيروهاي مومن، متخصص، متدين و ولايت‌مدار توانسته با بهره‌گيري از دستاوردهاي علمي در تمامي ماموريت‌هاي تعريف شده به‌ويژه در بحران‌ها و بلاياي طبيعي، خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان، مقابله با سوداگران مرگ، مقابله با برهم‌زنندگان نظم و جلوگيري از شيوع کرونا اثرگذار باشد.
جعفر مرداني ۱۷ مهرماه در صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح چهارمحال و بخيتاري به‌مناسبت آغاز هفته نيروي‌انتظامي با اشاره به فرارسيدن هفته نيروي انتظامي، اظهار کرد: امام خميني(ره) با فرمان، ايمان و عرفانش درس آزادگي و دفاع در برابر متجاوزان را به همگان داد، شهدا، آزادگان، جانبازان و ايثارگران از تماميت ارضي کشور دفاع کردند و عزت و اقتدار را براي کشورمان به ارمغان آوردند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در هفته نيروي انتظامي قرار داريم و اين هفته فرصت مغتنمي است تا از زحمات، خدمات، ايثار، از جان گذشتگي در راه عزت و اقتدار کشور، فراهم کردن آرامش و آسايش براي مردم توسط نيروهاي ناجا قدرداني کنيم، نيروهاي انتظامي جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنيت و آسايش را براي همگان فراهم کنند و اين نيروها در تمامي صحنه‌ها حضور دارند.

وي عنوان کرد: نيروي انتظامي با برخورداري از نيروهاي مومن، متخصص، متدين و ولايت‌مدار توانسته با بهره‌گيري از دستاوردهاي علمي در تمامي ماموريت‌هاي تعريف شده به‌ويژه در بحران‌ها و بلاياي طبيعي، خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان، مقابله با سوداگران مرگ، مقابله با برهم‌زنندگان نظم و جلوگيري از شيوع کرونا اثرگذار باشد.

مرداني گفت: ماموريت‌هاي نيروي انتظامي تنها در برقراري نظم و امنيت در جامعه خلاصه نمي‌شود، بلکه جان بر کفان ناجا با همراهي و هم‌افزايي با ساير نيروهاي مسلح در پاسداري از آرمان‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي گام بر مي‌دارند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: نيروهاي انتظامي نقش تعيين‌کننده‌اي در عرصه نظم و امنيت و ارتقاي قانون‌مندي در جامعه دارند و اين مسئله موجبات رضايتمندي مردم را فراهم کرده است، اين نيروها خالصانه براي ايجاد امنيت و آرامش رواني در جامعه تلاش مي‌کنند و در شرايط مختلف کشور به‌خوبي به وظايف محوله عمل کرده و براي جلب رضايت مردم از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌کنند.

وي در پايان گفت: نيروهاي انتظامي در تلاشند تا امنيتي پايدار و مثال‌زدني را در کشور و چهارمحال و بختياري فراهم کنند و بايد قدردان اين زحمات باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07