پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

داشتن جامعه‌اي سالم مستلزم حفظ سلامت و پايداري خانواده است

کد خبر: 156718 تاریخ انتشار: 1400/07/17
نمایش: 2637
اخبار
مدير کل دفتر امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه خانواده اولين محل آموزش فردي و اجتماعي در جامعه است، اظهار کرد: اولين شرط داشتن جامعه‌اي سالم و پويا، حفظ سلامت و پايداري خانواده است که اين موضوع رابطه مستقيمي با نقش‌آفريني موثر زن در محيط خانواده دارد.
مرضيه جليل‌پور ۱۷ مهرماه در جلسه بررسي و چاره انديشي مسائل فرهنگي بانوان چهارمحال و بختياري گفت: زن مي‌تواند در خانواده در موقعيت و جايگاه‌هاي مختلف ايفاي نقش کند و تاثيرگذار باشد، بنابراين ضروري است در خصوص نقش‌هايي که مي‌تواند در حوزه روابط خانوادگي ايفا کند، آگاهي داشته باشد.

مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري افزود: آسيب شناسي تاثير بحران کرونا در روابط بين فردي و اعضاي خانواده و تغيير سبک زندگي يکي از مواردي است که بايد مورد بررسي قرار بگيرد و براي حل اين معضل چاره انديشي شود.

مرضيه جليل‌پور ضمن تاکيد بر احداث مجتمع آموزشي، فرهنگي ويژه بانوان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: دستگاه‌هاي متولي امور فرهنگي در استان با همکاري و هم‌افزايي از پيدايش انحرافات فرهنگي و همچنين کنترل و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي اقدام کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07