پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري:

دستاوردهاي پژوهشي‌وفناوري چهارمحال‌وبختياري مجازي به نمايش در مي‌آيد

کد خبر: 156891 تاریخ انتشار: 1400/08/18
نمایش: 1740
اخبار
️سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري چهارمحال و بختياري همچون سال گذشته به صورت مجازي برگزار خواهد شد، گفت: در صورت تاييد ستاد استاني مبارزه با کرونا، آيين اختتاميه اين هفته و تجليل از پژوهشگران و فناوران با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي به صورت حضوري برنامه‌ريزي خواهد شد.
سعيد رييسي ۱۸ آبان‌ماه در نشست شوراي سياست‌گذاري ستاد هفته پژوهش و فناوري چهارمحال و بختياري به موضوع تامين اعتبارات مورد نياز براي اجراي برنامه‌هاي هفته پژوهش و فناوري اشاره کرد و افزود: پيشنهاد مي‌شود، دانشگاه شهرکرد به عنوان دبيرخانه اين برنامه، نامه‌اي را با هماهنگي ديگر دانشگاه‌هاي کشور براي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ارسال کنند تا مشکلات اعتباري در سطح وزارتخانه و در هماهنگي با سازمان برنامه و بودجه حل‌وفصل شود.

سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري پژوهش و فناوري را از مهم‌ترين مولفه‌هاي توسعه‌يافتگي دانست و گفت: مديريت صحيح و کارآمد مشروط به برنامه‌ريزي مدون است که شاخصه‌ اصلي اين برنامه‌ريزي را مي‌توان اقدام کارشناسي شده بر مبناي تحقيق و پژوهش بيان کرد.

وي همچنين با تاکيد بر توسعه برنامه‌هاي حمايتي از حوزه پژوهش و فناوري استان تصريح کرد: چهارمحال و بختياري ظرفيت قرار گرفتن در صدر رتبه‌بندي‌هاي اين حوزه را داراست و محققان و فناوران استان از توانمندي‌هاي لازم در اين زمينه برخوردار هستند که اجراي برنامه‌هاي حمايتي مي‌تواند به ايجاد انگيزه ميان آنان نيز منجر شود.

گفتني است، برنامه‌هاي هفته ملي پژوهش و فناوري سال ۱۴۰۰ با شعار «پژوهش و فناوري؛ پشتيبان توليد» از ۲۰ تا ۲۵ آذر برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07