پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تسليت استاندار به مناسبت شهادت سرباز وظيفه ايمان حاتميان

کد خبر: 156894 تاریخ انتشار: 1400/08/21
نمایش: 1646
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي شهادت سرباز وظيفه "ايمان حاتميان" که در راه ايجاد امنيت به درجه رفيع شهادت نائل آمد را به مردم شهيدپرور چهارمحال و بختياري و خانواده اين شهيد گرانقدر تسليت گفت.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

شکوه و سربلندي امروز کشور عزيزمان ايران مرهون ايثارگري و مجاهدت دليرمرداني است که در مکتب خدمت درس عشق و ايثار آموختند و براي حفظ امنيت و آسايش مردم از تعلقات دنيوي دل بريده و خطر را به جان خريدند تا عزت، آرامش و آسايش را براي همگان به‌همراه بياورند.

خبر تاسف‌بار و غم‌انگيز شهادت سرباز ناجا "ايمان حاتميان" که در استان فارس در درگيري با قاچاقچيان به درجه رفيع شهادت نائل آمد، بار ديگر ثابت کرد که خدمتگزاران مردم در نيروي انتظامي همواره با پيروي از ولايت به قانون و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي پايبند هستند و براي برقراري نظم و امنيت از هيچ کوششي دريغ نمي‌کنند.


اينجانب شهادت شهيد مدافع وطن سرباز وظيفه "ايمان حاتميان" را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، مردم چهارمحال و بختياري به‌ويژه خانواده صبور، مقاوم و بزرگوار اين شهيد گرانقدر تبريک و تسليت عرض نموده، از خداوند متعال براي آن شهيد والامقام علو درجات و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل آرزومندم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07