پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

بسته‌اي براي سفر رياست‌ جمهوري به چهارمحال و بختياري در حال تدوين است

کد خبر: 167105 تاریخ انتشار: 1400/09/24 21:15:23
نمایش: 1015
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بسته‌اي براي سفر رياست‌ جمهوري به استان در حال تدوين است تا از اين فرصت به نفع مردم استفاده کنيم، نزديک به ۸۰۰ پروژه نيمه‌تمام در استان وجود دارد، درصدد هستيم با برنامه‌ريزي، براي پروژه‌هاي داراي اولويت در استان در اين سفر اعتبار لازم را اخذ کنيم.

غلامعلي حيدري ۲۴ آذرماه در نشست هم‌انديشي ائمه جمعه چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حل مشکلات مردم بايد در اولويت مسئولان قرار بگيرد، اظهار کرد: پيوند مردم و حاکميت راهبردي‌ترين مسئله است که بايد مدنظر تمامي مسئولان و دست‌اندرکاران نظام جمهوري اسلامي قرار بگيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: تعداد کثيري از مردم با انقلاب اسلامي پيوند عميقي دارند و مسائل و مشکلات مانع سست شدن اين پيوند نمي‌شود، اما نبايد اجازه دهيم که هيچ‌گونه خدشه‌اي به اين پيوند وارد شود، نياز است تاب‌آوري جامعه افرايش پيدا کند.

وي با تاکيد بر اينکه هر طرح و اقدامي نيازمند پيوست فرهنگي است، تصريح کرد: آغاز به‌کار دولت جديد بارقه‌اي از اميد را در بين مردم ايجاد کرد، نبايد اجازه دهيم که اين اميد به نااميدي تبديل شود، دشمن در تلاش است که در کشور نااميدي ايجاد کند، براي مقابله با دشمنان جمهوري اسلامي و شبکه‌هاي معاند نيازمند تلاش مضاعف هستيم.


وي با اشاره به پيشرفت فيزيکي برنامه ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختياري، گفت: باوجود گذشت ۹ ماه از سال اين برنامه تنها ۳۰ درصد پيشرفت فيزيکي دارد که براي مديران برنامه‌ زمان‌بندي تعيين شده است تا هرچه سريعتر در راستاي اجرايي شدن برنامه گام بردارند و موانع را برطرف کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07