پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ظرفيت شوراهاي اسلامي براي توسعه چهارمحال و بختياري به‌کار گرفته مي‌شود

کد خبر: 167120 تاریخ انتشار: 1400/09/27 22:41:48
نمایش: 1261
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به توان بالاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: از ظرفيت تمامي شوراهاي اسلامي براي توسعه بخش‌هاي مختلف اين استان بهره‌گيري مي‌شود.
غلامعلي حيدري روز شنبه در نخستين نشست اعضاي شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب رييس‌جمهور، اعضاي شوراهاي اسلامي و شهرداران انتظار دارند با خرد جمعي و بهره‌گيري از ظرفيت نخبگان براي توسعه شهرها تلاش شود.

وي افزود: اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها بر روند فعاليت شهرداران انقلابي و جهادي نظارت و در امور شهرداري با هدف رفع مشکلات مردم ريل‌گذاري کنند.

حيدري تصريح کرد: تاکيد بر رعايت قوانين، حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، نصب تصاوير شهدا در خيابان‌ها و ميدان‌هاي اصلي، نظارت بر پاک‌دستي، جلوگيري از انحراف‌هاي احتمالي، رفع مشکلات و برخورد مناسب، اسلامي، عاقلانه و متين با مردم در دستور کار اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا باشد.

وي يادآور شد: رعايت حقوق شهروندي، زيباسازي، ايجاد نشاط، بهبود وضعيت مبلمان شهري و تدوين برنامه‌هاي کوتاه‌مدت، ميان‌مدت و بلندمدت با هدف تحول در شهرهاي استان جزو اولويت‌هاي اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و شهرداران قرار گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: پرهيز از روزمرگي، توسعه فضاي سبز، بهره‌مندي بهينه از زيرساخت‌ها و ظرفيت‌هاي موجود با استفاده از سليقه مورد توجه جدي باشد تا مردم آزرده نشوند.

وي گفت: مطالبات و انتظارات مديريت ارشد استان به‌زودي پس از انتخاب تمامي شهرداران چهارمحال و بختياري در يک همايش اعلام مي‌شود.

حيدري تاکيد کرد: بررسي علمي برنامه‌ها، استفاده از ظرفيت صاحب‌نظران، بهره‌مندي از نظر افراد دانشگاهي و بهره‌گيري از خرد جمعي مي‌تواند در تسريع دستيابي به اهداف توسعه‌اي تاثيرگذار باشد.

وي افزود: موضوع‌هاي مهم و مؤثر در روند توسعه بخش‌هاي مختلف استان شناسايي و راهکارهاي علمي و کارشناسي براي اجراي آن و رفع مشکلات احتمالي انجام مي‌شود.

حيدري تصريح کرد: جذب اعتبارات ملي و استاني، تحقق برنامه‌هاي سال ۱۴۰۰، تدوين برنامه‌هاي سال ۱۴۰۱، تهيه برنامه‌هاي مرتبط با سفر رييس‌جمهور و برنامه‌ريزي براي تسريع در روند تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي نيمه‌تمام به‌عنوان برنامه‌هاي راهبردي استان با سرعت در حال پيگيري است.

گفتتي است: در پايان اين نشست، انتخابات هيات رئيسه سال نخست اعضاي ششمين دوره شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري برگزار شد.

در اين انتخابات سياوش سليماني دشتکي نماينده شهرستان اردل در شوراي اسلامي با کسب هفت راي از مجموع ۱۰ راي به‌ مدت يک‌سال به‌ عنوان رييس شوراي اسلامي استان انتخاب شد.

همچنين محمديعقوب باقري نماينده شهرستان خانميرزا در شوراي اسلامي و جعفر عسگري نماينده شهرستان کوهرنگ در شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري به‌عنوان نمايندگان اين استان در شوراي‌عالي استان‌ها و براي مدت چهار سال انتخاب شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07