پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

دستگاه ها با خدمات‌رساني مطلوب پيوند بين مردم و نظام را تقويت کنند

کد خبر: 167127 تاریخ انتشار: 1400/09/29 16:07:09
نمایش: 1196
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري، فلسفه وجودي مديريت در دستگاه‌هاي اجرايي را خدمت به مردم دانست و گفت: دستگاه‌هاي اجرايي با خدمت‌رساني مطلوب مي‌توانند پيوند بين ملت و نظام را تقويت کنند.
غلامعلي حيدري روز دوشنبه در نشست با کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري با تاکيد بر الگوگيري از راه و منش شهيدان اظهار داشت: آرامش امروز کشور را مديون شهيداني هستيم که از جان و خانواده خود در راه صيانت از کشور ‌و مردم گذشتند از همين رو بايد تا مي‌توان راه شهيدان را الگوي خود قرار دهيم.

وي بر تقويت روحيه جهادي و انقلابي در دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي خدمت‌رساني به مردم تاکيد کرد و گفت: دستگاه‌هاي اجرايي با عملکرد مطلوب خود سبب مي‌شوند تا اعتماد مردم به دولتمردان تقويت شود و تاب‌آوري در تحمل مشکلاتي که ناشي از فشار دشمن ايجاد شده، ارتقا يابد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه رونق توليد و افزايش اشتغال را از برنامه‌هاي مهم استان برشمرد و گفت: منابع دولتي محدود است به همين دليل بايد از توان بنيادها و بخش خصوصي بهره گرفت.

حيدري بر تقويت فرهنگ تعاون در استان نيز تاکيد کرد و گفت: با فرهنگ‌سازي و آموزش تعاون به مردم مي‌توان در افزايش اشتغال اقدام کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07