پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

زنان سرپرست خانوار چهارمحال وبختياري خدمات حقوقي رايگان دريافت مي‌کنند

کد خبر: 167132 تاریخ انتشار: 1400/09/30
نمایش: 1173
اخبار
مديرکل امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به برنامه‌هاي حمايتي از زنان سرپرست خانواده گفت: زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست استان به‌‎مدت ۲ سال خدمات حقوقي رايگان دريافت مي‌کنند.

مرضيه جليل‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تاکيد کرد: اين خدمات در قالب امضاي تفاهم‌نامه همکاري بين دفتر امور زنان و خانواده استانداري و کانون وکلاي دادگستري استان ارائه مي‌شود.

وي افزود: موضوع اين تفاهم‌نامه ايجاد بستر مناسب به‌منظور استفاده از ظرفيت علمي و اجرايي کانون وکلاي دادگستري در زمينه ارائه خدمات حقوقي، کارشناسي و مشاوره، تسهيل شرايط دسترسي آسان زنان بدسرپرست استان به خدمات حقوقي وکلاي دادگستري در مراجع قضايي، شبه‌قضايي، انتظامي و اداري، معاضدت از حقوق زنان داراي سوابق کيفري و زنداني آزاد شده، کاهش مسائل و مشکلات خانواده‌هاي زنان سرپرست خانواده و زنان بدسرپرست مواجه با خشونت خانگي و اجتماعي از طريق برخورداري از مشاوره‌هاي حقوقي و معاضدت‌هاي قضايي است.

جليل‌پور تصريح کرد: هم‌افزايي در راستاي رسيدگي به امور زنان قشر آسيب‌ديده و محروم چهارمحال و بختياري، ارتقاي دانش حقوقي زنان و کودکان و استفاده بهينه از امکانات براي خدمات‌رساني بهتر به اين قشر هدف اصلي امضاي تفاهم‌نامه همکاري بين دفتر امور زنان و خانواده استانداري و کانون وکلاي دادگستري استان به‌شمار مي‌رود.

وي يادآور شد: امضاي اين تفاهم‌نامه نقش مهمي در کاهش و رفع مشکلات حقوقي زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست چهارمحال و بختياري دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07