پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تنديس سردار شهيد قاسم سليماني در شهرکرد رونمايي شد

کد خبر: 167201 تاریخ انتشار: 1400/10/15
نمایش: 1282
اخبار
️پيش از ظهر امروز آئين رونمايي از تنديس سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني به‌مناسب دومين سالگرد شهادت ايشان با حضور استاندار چهارمحال و بختياري، نماينده ولي‌فقيه در استان، فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) و جمعي از مردم و مسئولان در ميدان قمربني‌هاشم(ع) شهرکرد برگزار شد.
غلامعلي حيدري ۱۵ دي‌ماه در آئين رونمايي از تنديس سپهبد حاج قاسم سليماني با اشاره به تاثيرات مثبت اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در جامعه، اظهار کرد: سردار حاج قاسم سليماني به گفته مقام معظم رهبري يک شخص نبود، بلکه يک جريان و يک مکتب بود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: تجلي مکتب شهيد حاج قاسم سليماني، تجلي مکتب عاشورا است و مي‌تواند يک الگو براي همگان باشد، امروز وظيفه داريم ياد اين شهيد بزرگوار را به هر نحوي زنده نگه داريم، اين شهيد يک الگوي بسيار ارزشمند براي جوانان اين مرز و بوم است.

وي در ادامه با اشاره به خصوصيات شهيد حاج قاسم سليماني، تاکيد کرد: اخلاص، فداکاري، دشمن‌شناسي، ولايت‌مداري و مردمي بودن از خصوصيات ارزشمند و بارز اين شهيد بود و همين خصوصيات موجب شد به اين مقام والا دست پيدا کند و منش او به يک جريان و مکتب تبديل شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07