پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تقدير استاندار در پي شناسايي عامل هتک حرمت به تنديس سردار دل‌ها در شهرکرد

کد خبر: 167238 تاریخ انتشار: 1400/10/22
نمایش: 885
اخبار
در پي شناسايي و دستگيري عامل هتک‌حرمت به تنديس سردار شهيد حاج قاسم سليماني در شهرکرد، استاندار چهارمحال‌ و بختياري با صدور پيامي از دستگاه‌هاي انتظامي، امنيتي و قضايي قدرداني کرد.
متن پيام غلامعلي حيدري به شرح ذيل است:

بار ديگر برگ زريني از همت والاي پاسداران امنيت اين مرز و بوم، رقم خورد و با هوشياري، هم‌دلي و هماهنگي کامل بين دستگاه‌هاي امنيتي و قضايي، عامل هتک حرمت به تنديس سردار دل‌ها، شناسايي و دستگير شد.

اين اقدام هوشمندانه که حاصل ساعت‌ها، تلاش مخلصانه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان در نهادهاي امنيتي استان بود، دل ميليون‌ها دلسوز نظام ولايمتدار، به‌ويژه خانواده معظم شهدا و ايثارگران و دلدادگان حاج قاسم عزيز در بام ايران را مملو از سرور و شادماني کرده و نشان داد در حاليكه كشورهاي غربي و سياهي لشکر آنها در منطقه، به‌شكل متوالي قصد دارند با سازماندهي حوادث ناگوار و اقدامات تروريستي، موجب بي‌ثباتي در امنيت ايران اسلامي و بر هم خوردن وحدت ام القراي جهان اسلام شوند، به لطف خداوند متعال، جمهوري اسلامي ايران، از ثبات و امنيت بالايي برخوردار بوده و توطئه‌هاي محدود اين کشورها که حکمِ يک بازي بچگانه را دارند، راه به جايي نمي برد.

يقينا بيداري، فداكاري‌ها و تلاش‌هاي پاسداران امنيت ايران اسلامي که همواره خود را در برابر تامين امنيت انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي مسئول مي‌دانند، موجب عزت، اقتدار، امنيت و افتخار نظام و مردم شده است.

اينجانب ضمن تشکر از اقدام به‌موقع دستگاه‌هاي قضايي، امنيتي و انتظامي، مبني بر رسيدگي به مطالبه مردمي، براي دستگيري عامل اهانت‌ به تنديس سردار شهيد حاج قاسم سليماني عزيز، از مجاهدت‌هاي خالصانه اين عزيزان در جاي جاي ايران اسلامي، به‌ويژه استان ولايتمدار چهارمحال و بختياري قدرداني مي نمايم. اميد است در سايه عنايات حضرت وليعصر (عج) و پيروي از منويات فرمانده معظم کل قوا، شاهد وحدت و همدلي ملت غيور و سربلندي ايران عزيز و استان ولايي چهار محال و بختياري  باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07