پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

۷۰۰ پروژه نيمه‌تمام براي سفر رياست‌جمهوري به چهارمحال و بختياري احصا شد

کد خبر: 167241 تاریخ انتشار: 1400/10/23
نمایش: 1545
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه ۷۰۰ پروژه نيمه‌تمام در استان براي ارائه در سفر رياست‌جمهوري احصا شد، گفت: در اين سفر مي‌توان براي حل بخشي از مشکلات برنامه‌ريزي کرد.
غلامعلي حيدري ۲۳ دي‌ماه در ديدار با مردم شهرستان سامان با اشاره به سفر رئيس‌جمهور به چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: ۷۰۰ پروژه نيمه‌تمام در استان براي ارائه در سفر رياست‌جمهوري احصا شد، جسات هماهنگي نيز به‌همين منظور با نهاد رياست جمهور برگزار شده است، در اين سفر مي‌توان براي حل بخشي از مشکلات برنامه‌ريزي کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه در دوران دفاع‌مقدس رزمندگان مجاهدانه وارد ميدان نبرد با دشمن بعثي شدند، گفت: امروز ميدان نبرد با دشمن تغيير کرده است، دشمن براي ضربه‌زدن به جمهوري اسلامي از حربه تحريم استفاده مي‌کند، دشمن در جنگ اقتصادي براي واردات و صادرات مشکل ايجاد مي‌کند.

وي افزود: بايد معايب و محاسن موجود در کشور احصا شود، مي‌توان با هم‌انديشي، خرد جمعي و تصميات عالمانه براي برون رفت از مشکلات تصميم‌گيري کرد.

حيدري با بيان اينکه اعتبارات دولتي اندک است، گفت: بخش خصوصي يک ظرفيت بزرگ است تا از طريق آن بتوان در راستاي حل مشکلات گام برداشت، امروز ايجاد واحد توليدي براي اشتغال کمتر از احداث مسجد نيست، خيرين براي اشتغال جوانان وارد ميدان شوند.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به اينکه ۱۳۵۰ گروه جهادي در استان وجود دارد، عنوان کرد: اين گروه‌ها خودجوش در مناطق محروم حضور پيدا مي‌کنند و مي‌توانند در راستاي محروميت گام بردارند، گروه‌هاي جهادي برکت نظام جمهوري اسلامي هستند، فرهنگ کمک به هم‌نوع در هيچ جاي دنيا وجود ندارد.

وي تاکيد کرد: راهبرد دشمن ايجاد شکاف و نااميدي در بين مردم و مسئولان است، دشمن با حمايت ۲۵۰ شبکه فارسي زبان نااميدي و ياس ايجاد مي‌کند، بايد هر کس با توان خود اين راهبرد دشمن را خنثي کند.

حيدري ادامه داد: براي حل مشکلات نيازمند مديران جهادي هستيم، مديران بايد دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند، براي حل مشکلات بايد به صورت ميداني در مناطق مختلف حضور پيدا کرده و مشکلات را بررسي کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه رهاورد حضور کشورهاي استعماري در کشورهايي مانند افغانستان ناامني و فقر است، گفت: با اعتماد به نفس، خودباوري و بدون اتکا به خارج از کشور مي توان در راستاي توسعه گام برداشت.

وي تصريح کرد: قرارگاه خاتم الانبيا يک ظرفيت بزرگ محسوب مي شود، اين قرارگاه در هر پروژه بزرگي که ورود پيدا مي‌کند تا ۷۰ کيلومتري آن پروژه در راستاي محروميت زدايي گام برمي‌دارد.

حيدري در پايان بيان کرد: ريشه بسياري از معضلات اجتماعي بيکاري است، نرخ بيکاري در چهارمحال و بختياري بالا است، بايد براي حل اين مشکل توليد را رونق دهيم و موانع را برطرف کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06