پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
️مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري:

نمايشگاه دستاوردهاي بانوان چهارمحال و بختياري داير مي‌شود

کد خبر: 167268 تاریخ انتشار: 1400/10/27
نمایش: 976
اخبار
️مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري گفت: امسال همزمان با هفته زن و دهه فجر انقلاب اسلامي، نمايشگاه‌هاي دستاوردهاي بانوان در سطح استان با هدف حمايت از زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست با کمک دستگاه‌هاي حمايتي برگزار مي‌شود.
مرضيه جليل‌پور روز دوشنبه در کميته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در سال‌جاري برنامه‌هاي هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در آستانه چهل و سومين فجر پيروزي انقلاب اسلامي قرار گرفته است. 

وي افزود: فراهم کردن زمينه حضور و مشارکت پرشور زنان استان در برنامه‌ريزي و برگزاري باشکوه آيين‌هاي بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي و آشناسازي آنان با دستاوردهاي انقلاب اسلامي از مهم‌ترين اهداف اين کميته به‌شمار مي‌رود. 

جليل پور تصريح کرد: کارشناسان امور بانوان فرمانداري‌هاي تابعه استان مسئوليت کميته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان‌ها را بر عهده دارند. 

وي يادآور شد: براي تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي از نقش موثر زنان و حضور آنان در اجتماع برنامه‌‎ريزي‌هايي انجام شده و برنامه‌هايي با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي استان در دستور کار قرار گرفته است. 

مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري حضرت فاطمه زهرا (س) را الگويي جاودان براي زنان جهان در تمامي ابعاد دانست و اظهار داشت: بايد از زندگي آن حضرت درس پايداري، ولايت‌مداري و کرامت انساني گرفته شود. 

وي زنان در نظام اسلامي را داراي شان و منزلت خاص دانست و گفت: بانوان ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي توانستند در عرصه هاي گوناگون اجتماعي فعاليت کنند. 

جليل‌پور تاکيد کرد: فعاليت رابطان بانوان به‌عنوان نمايندگان حوزه زنان در دستگاه‌هاي اجرايي براي برنامه‌هاي مرتبط با بزرگداشت ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامي‌داشت مقام زن و روز مادر بايستي در ارتقاي سطح دانش و بهبود عملکرد ادارات در اين حوزه مرثر باشد. 

وي افزود: "زن، نهضت علمي و فناوري، جهش تمدني"، "زن، سيره فاطمي (س)، ايمان آگاهانه، زيست مؤمنانه"، "زن، فرهنگ و هنر و سبک زندگي ايراني – اسلامي"، "زن، فرهنگ‌سازي ازدواج آسان و پايداري نسل صالح"، "زن، مديريت نشاط و نقش‌آفريني در عدالت اجتماعي"، "زن، افتخارآفريني، حماسه‌سازي و عزت ملي" و "زن، خودباوري، نقش‌آفريني در توليد و اقتصاد" عناوين هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سال‌جاري است. 

گفتني است، برنامه هاي اين هفته از دوم تا هشتم بهمن‌ماه سال‌جاري برگزار مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07