پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

جمعيت هلال‌احمر نيازمند تجهيزات به‌روز است

کد خبر: 167417 تاریخ انتشار: 1400/11/19
نمایش: 1516
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه جمعيت هلال‌احمر نقش موثري در امدادرساني به حادثه‌ديدگان در حوادث طبيعي، جاده‌اي و ... دارد، گفت: قطعا براي امدادرساني سريع و موثر نيروهاي جمعيت هلال‌احمر نيازمند امکانات و تجهيزات به‌روز هستند.
غلامعلي حيدري ۱۹ بهمن‌ماه در ديدار با پيرحسين کوليوند- رئيس جمعيت هلال‌احمر کشور با اشاره به صعب‌العبور بودن مناطق کوهستاني در چهارمحال و بختياري و بالا بودن آمار حوادث طبيعي از جمله سيل، زلزله، بهمن و رانش زمين در اين استان، اظهار کرد: اين مسائل ضرورت امدادرساني به حادثه‌ديدگان در نقاط حادثه‌خيز را توسط دستگاه‌هاي امدادي از جمله جمعيت‌هلال‌احمر افزايش مي‌دهد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه جمعيت هلال‌احمر نقش موثري در امدادرساني به حادثه‌ديدگان در حوادث طبيعي، جاده‌اي و ... بر عهده دارد، گفت: قطعا براي امدادرساني سريع و موثر، نيروهاي جمعيت هلال‌احمر نيازمند امکانات و تجهيزات به‌روز هستند، بنابراين نوسازي تجهيزات فرسوده و واگذاري تجهيزات و امکانات به اين استان از ضرورت‌ها به‌شمار مي‌رود.

وي بيان کرد: متاسفانه تعدادي از شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري فاقد پايگاه جمعيت هلال‌احمر هستند و در حوادث براي اعزام نيرو بايد از نيروهاي ساير شهرستان‌ها کمک گرفته شود، قطعا اين مسئله در حوادث تا حدودي مشکل‌ساز است، در خواست مي‌شود پيگيري‌هاي لازم براي استقرار پايگاه‌هاي جمعيت هلال‌احمر در نقاط حادثه‌خيز صورت بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06