پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مديران چهارمحال و بختياري براي رفع مشکلات تلاش کنند

کد خبر: 167418 تاریخ انتشار: 1400/11/20
نمایش: 1640
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: مسوولان و مديران دولتي در استان براي رفع مشکلات موجود و دستيابي به اهداف توسعه‌اي، تلاش حداکثري داشته باشند.

محسن حسين‌ميرزايي روز چهارشنبه در آيين بهره‌برداري، افتتاح و کلنگ‌زني طرح‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان کيار تاکيد کرد: نقش‌آفريني مردم از ابتداي شکل گيري انقلاب اسلامي تاکنون در تمامي عرصه‌ها و صحنه‌هاي مختلف و هشت سال دفاع مقدس و دوران مختلف قابل‌توجه و مشهود است.

حسين‌ميرزايي يادآور شد: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استاني و شهرستاني از توان بالا و نقش مهم مردم در تمامي امور بهره‌گيري و نسبت به تکريم قشرهاي مختلف مردم اقدام کنند.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري تکريم مردم و ارباب‌رجوع را از مهمترين وظايف مديران استاني و شهرستاني دانست و اظهار داشت: مسوولان از درون اتاق‌ها و ميزهاي مديريتي خارج شوند و براي خدمات‌رساني بين مردم حضور يابند.

وي ائمه جمعه و جماعت را سفيران ولايت دانست و گفت: در اين راستا تمامي مسوولان موظفند تا رابطه مستمر و نزديک با ائمه جمعه و جماعت را داشته باشند.

حسين‌ميرزايي تقويت روحيه يک‌صدايي، مشارکت، همدلي، اتحاد و تعامل و همچنين پرهيز از شخصي‌نگري، سياسي‌کاري و جناح‌بازي بين مسوولان، مردم و گروه‌هاي مختلف به‌منظور دفاع از منافع عمومي را ضروري دانست و گفت: در اين صورت مي‌توان به رشد و بالندگي استان و کشور در بخش‌هاي مختلف دست يافت.

گفتني است همزمان با نهمين روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي، بهره‌برداري از ۱۵ طرح در شهرستان کيار با اعتباري بالغ بر ۲۹۸ ميليارد و ۷۶۴ ميليون ريال با زمينه اشتغال مستقيم ۳۰ آغاز شد.

همچنين عمليات اجرايي پنج طرح با ۲ کاربري آموزشي و زيرساخت در شهرستان کيار آغاز شد که براي اجراي اين طرح‌ها ۱۳۴ ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است و در دوران اجرا و ساخت اين طرح‌ها در شهرستان کيار زمينه اشتغال ۱۸ نفر فراهم خواهد شد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07