پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري با خانواده شهيد فاضل ديدار کرد

کد خبر: 167439 تاریخ انتشار: 1400/11/21
نمایش: 801
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري عصر پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت سردار سرافراز " شهيد سيد کمال فاضل" فرمانده گردان يازهرا (س) با حضور در منزل اين شهيد با مادر شهيدان سيد کمال و سيد احمد فاضل ديدار و گفتگو کرد.
غلامعلي حيدري در اين ديدار، ضمن گراميداشت مقام شامخ شهيدان، مادران  شهدا را بانواني از خود گذشته، فداکار و انقلابي توصيف کرد و گفت: مادران شهدا، عزيزان خود را در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و امروز الگوي صبر و مقاومت براي جامعه هستند.
 
وي‌ ادامه داد: شهادت، آشکار کننده  حقايق است، شهيد با مرگ خويش، پرده 
فريب را از چهره دشمن پاره مي‌کند، به همين خاطر  هر وقت خون شهيدي بر زمين ريخته شده، حقيقتي آشکار گرديده است، اکنون نيز اين فرهنگ شهادت است که در نظام جمهوري اسلامي توانسته نقشه‌هاي دشمنان را نقش بر آب کند.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در فرهنگ ما شهادت مرگي نيست که دشمن تحميل کند، شهادت مرگي است دلخواه که شخص با تمام آگاهي خودش انتخاب مي‌کند، بنابراين چيزي را نمي‌بازد و از دست نمي دهد بلکه به چيزهايي دست پيدا مي‌کند که به گفته پيامبر بزرگ اسلام برتر از آن چيزي قابل تصور نيست، انسان وقتي عبارات قرآن و ائمه را درباره شهيد مي‌شنود واقعا متعجب مي‌شود. وقتي شهيد به تعبير قرآن حي حقيقي است و نزد خدا روزي مي‌خورد، به صدّيق تعبير مي‌شود و با خدا معامله مي کند؛ آن وقت بايد نسبت به اين جايگاه غبطه خورد، اين موضوع را نسل جوان امروز ما بايد درک کند، اين مفاهيم بزرگ را بايد به نسل هاي آينده منتقل کنيم و اين وظيفه اي دشوار براي ما و همه خانواده هاي شهداست.

در اين ديدار حاج ايوب زمانيان يکي از فرماندهان دفاع مقدس نيز حضور داشتند .

شهيد سيد کمال فاضل  فرمانده گردان مقدس يا زهرا (س) از تيپ ۴۴ قمر بني هاشم (ع) بود که در عمليات ولفجر ۸ به درجه رفيع شهادت نائل گشت .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07