پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

توزيع نهاده‌هاي دامي در چهارمحال و بختياري ساماندهي شود

کد خبر: 167444 تاریخ انتشار: 1400/11/24
نمایش: 1100
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: هم‌اکنون نهاده‌هاي دامي به استان وارد مي‌شود اما در اختيار دامداران قرار نمي‌گيرد که اين روند بايد ساماندهي شود.

محمدکاظم منزوي روز يکشنبه در ستاد تنظيم بازار چهارمحال و بختياري به مجبور شدن دامداران استان براي خريد نهاده‌هاي دامي مورد نياز از بازار آزاد با قيمت بالا اشاره و تاکيد کرد: به‌همين منظور دستگاه‌هاي نظارتي بايد رسيدگي به تخلف‌هاي شرکت‌هاي حمل نهاده‌هاي دامي را در دستور کار قرار دهند.
وي افزود: ۹٠ درصد کالاهاي مصرفي در استان به‌ويژه کالاهاي مشمول درج قيمت، از خارج استان تامين مي‌شود که واحدهاي توليدي، درج قيمت بر روي کالا را رعايت نمي‌کنند.

منزوي تصريح کرد: به‌همين منظور بازرسي‌ها و بررسي‌هاي اين بخش از همين امروز آغاز و تخلف‌هاي احتمالي به استان توليدکننده در مبدأ و وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش شود.

وي با اشاره به اهميت تامين به‌موقع گندم يادآور شد: برنامه حمل گندم به استان هر چه سريع‌تر مشخص و اعلام شود.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري اظهار داشت: قند و شکر مورد نياز خانوارهاي استان به‌موقع وارد بازار و با کمترين قيمت ممکن در اختيار مصرف‌کنندگان قرار داده شود.

وي با اشاره به لزوم تامين به‌موقع شکر مورد نياز پرورش‌دهندگان زنبور عسل در استان گفت: تا ۱۲ اسفندماه سال‌جاري تمامي شکر مورد نياز زنبورداران در اختيار آنان قرار گيرد.

منزوي به وجود مشکلات و اعتراض‌هايي درخصوص نظارت بر نانوايي‌هاي استان اشاره و تاکيد کرد: اين مهم به‌صورت ويژه در دستور کار مسئولان دستگاه‌هياي اجرايي متولي قرار گيرد و نظارت بر روند توليد نان باکيفيت مورد توجه باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07