پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

تامين نهاده براي مرغداراي هاي چهارمحال و بختياري در دستور کار است

کد خبر: 167448 تاریخ انتشار: 1400/11/25
نمایش: 1527
اخبار
سرپرست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بنا بر دستور استاندار، جلسه‌اي با دستگاه‌هاي مرتبط و رييس اتحاديه مرغداران استان به منظور تامين و توزيع مرغ با قيمت مصوب و تامين نهاده‌هاي موردنياز مرغداراي‌ها برگزار شد.

محسن حسين‌ميرزايي روز دوشنبه در نشست هماهنگي براي تامين و عرضه مرغ در استان افزود: در اين نشست جهاد کشاورزي استان موظف شد تا تامين نهاده‌ها را از طريق وزارتخانه پيگيري و حمل و نقل و راهداري استان موظف به حمل اين نهاده‌ها شده است.

وي ادامه داد: همچنين مقرر شد تا پيش‌بيني لازم در خصوص تامين مرغ مورد نياز استان و توزيع مطلوب و عادلانه آن از سوي دستگاه‌هاي متولي انجام شود.

سرپرست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: به جد پيگيري مي‌شود تا با همکاري مرغداران  به اندازه کافي جوجه‌ريزي شود تا براي تامين مرغ ايام عيد و ماه رمضان با کمبود روبرو نشويم.

سرپرست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، تشديد نظارت بر قيمت مرغ را از ديگر برنامه‌هاي استان برشمرد و گفت: نه تنها کميت و کيفيت مرغ مصرفي مردم استان مورد نظارت قرار مي‌گيرد بلکه نظارت‌ها در خصوص اينکه مرغ بالاتر از قيمت مصوب در استان عرضه نشود نيز در دستور کار قرار دارد.

حسين‌ميرزايي خاظرنشان کرد: طلبي هم مرغداران از پشتيباني امور دام داشتند که مقرر شد در اسرع وقت اين بدهي پرداخت شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07