پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

دانشگاه علوم‌پزشکي شهرکرد بسته‌هاي مقابله با ويروس کرونا را تدوين کند

کد خبر: 167450 تاریخ انتشار: 1400/11/25
نمایش: 2042
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به شيوع سويه اُميکرون ويروس کرونا گفت: دانشگاه علوم‌پزشکي شهرکرد بسته‌ها و راهکارهاي کارشناسي، تخصصي و عملياتي براي مقابله با ويروس کرونا را تدوين و ارائه کند.

محسن حسين‌ميرزايي شامگاه دوشنبه در بيستمين قرارگاه عملياتي مقابله با ويروس کرونا در چهارمحال و بختياري افزود: در اين راستا براي انجام فعاليت‌هاي اقناعي، فرهنگ‌سازي، بصيرت‌افزايي و آگاهي‌بخشي مردم اقدام لازم انجام شود بنابراين استفاده و بهره‌گيري از توان و ظرفيت اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گيرد.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري محدود کردن برگزاري انواع مراسم و اجتماع را در دوران شيوع ويروس کرونا ممنوع اعلام و تصريح کرد: در صورت لزوم، برگزاري هرگونه مراسم و اجتماع بايد با نظارت، تقويت و زمان نشست در کمترين ميزان ممکن باشد.

وي با اشاره به لزوم واکسيناسيون عمومي عليه ويروس کرونا، يادآور شد: تزريق دُز سوم اين واکسن مورد توجه همگان قرار گيرد تا خسارت‌هاي ناشي از ابتلا به کوويد ۱۹ کاهش يابد.

حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: بايد نظارت بر مطب پزشکان به‌منظور ارتقاء وضعيت رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، فاصله‌گذاري اجتماعي و استفاده از ماسک تقويت شود.

وي گفت: گروه‌هاي هدف مختلف در چهارمحال و بختياري به‌ويژه اصناف استان تزريق دُز سوم واکسيناسيون عليه ويروس کرونا را جدي بگيرند و پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي را رعايت کنند.

حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي استان در نشست‌ها و جلسات مختلف از گزارش‌دهي پرهيز و بيشتر راهکارهاي عملياتي رفع مشکلات را ارائه کنند.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: از اين پس مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي استان موظفند در نشست‌هاي رسمي با حضور مسئولان ارشد استان حضور يابند و حق ندارند بدون هماهنگي، نسبت به اعزام نماينده اقدام کنند.

حسين‌ميرزايي اضافه کرد: غيبت غيرموجه و بدون هماهنگي مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي استان به‌صورت مکتوب به وزير متبوع اعلام و با افراد سهل‌انگاران در اين خصوص برخورد مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06