پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آيين تکريم فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداري شهرستان بن برگزار شد

کد خبر: 167459 تاریخ انتشار: 1400/11/28
نمایش: 1688
اخبار
محسن حسين ميرزايي سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در مراسم تکريم و معارفه فرماندار جديد شهرستان بن گفت: راه اقتدار ما از مسير اطاعت و تبعيت از ولايت مي گذرد. در دولت مردمي، مسئولين اهتمام قاطع بر ديدارهاي ميداني و چهره به چهره دارند و بايد نسبت به تکريم مردم عزيز و گسترش عدالت در جامعه تلاش نمايند.
حسين ميرزايي در ادامه افزود : فرماندار متعلق به آحاد جامعه است و بايد مشکلات همه مردم برايش مهم باشد، در تصميم گيريها بايد با مردم مشورت شود. مسئولان بايد در ميان مردم باشند تا مشکلات آنها را از نزديک لمس کنند و براي رفع مشکلات، چاره انديشي ميداني کنند. دولت سيزدهم به حول و قوه الهي به ياري مردم آمده است تا وضع موجود را تغيير دهد و مردم عزيز در تصميم گيري ها مشارکت داشته باشند و نقش آفريني کنند.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در اين جلسه گفت:  هر جا مردم هستند، مسئولين و فرماندار بايد در کنار آنها باشند و مردم بايد فرماندار را در کنار خود و همراه خود بدانند.
حسين ميرزايي در اين آيين افزود:  بايد از نخبگان و جوانان در پست هاي مديريتي استفاده شود و در جوانان براي پذيرفتن پست هاي مديريتي انگيزه ايجاد شود. مسئولان بايد ولايتمداري را سرلوحه کار داشته باشند. راه اقتدار ما از مسير اطاعت و تبعيت از ولايت مي گذرد و ولايت مداري همراه با کار جهادي و انقلابي و تکريم مردم توصيه اکيد ما مي باشد.
حسين ميرزايي از حضور مردم در حماسه ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت اين انقلاب امانتي است که با رهبري امام راحل عظيم الشأن  و خون شهداي عزيز و حضور مردم غيور به دست آمده و بايد همگان در حفظ و حراست از انقلاب تلاش نماييم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در ادامه گفت: فرماندار متعلق به همه مردم است و اين موضوع بايد براي مردم ملموس باشد. همچنين فرماندار بايد با مردم صادق باشند و در کنار مردم به صورت شبانه‌روزي براي حل مشکلات آنان تلاش نمايد.
در اين آيين از زحمات و تلاش‌هاي آقاي نادري فرماندار قبلي تقدير و آقاي علي بيگي به عنوان فرماندار جديد معرفي شد.



 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07