پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آيين تکريم فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد

کد خبر: 167477 تاریخ انتشار: 1400/12/01 11:09:16
نمایش: 1104
اخبار
محسن حسين ميرزايي سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در مراسم تکريم و معارفه فرماندار جديد شهرستان اردل گفت: شهرستان اردل از ظرفيت هاي ممتازي براي پيشرفت و تعالي برخوردار است. انشالله نگاه متوازني به توسعه استان و شهرستان ها خواهيم داشت. شهرستان هاي استان با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل هاي خود مي‌توانند در توسعه، پيشرفت و تعالي استان نقش مهمي ايفا کنند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين آيين گفت:  با همت مردم و مسئولان و بسيج همه امکانات، براي پيشرفت و تعالي استان نهايت تلاش را خواهيم داشت و در اين مسير از نظرات ارزشمند علما، صاحب‌نظران، نخبگان و دلسوزان نظام اسلامي استقبال مي‌کنيم.
حسين ميرزايي همچنين گفت:  هيچ اولويتي بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد. مقام معظم رهبري در فرمايشات روز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ يکي از عوامل استمرار انقلاب اسلامي را کارکنان خدوم حکومت ايران بيان فرمودند و گفتمان دولت سيزدهم هم همين است و بايد با تلاش شبانه‌روزي و کار جهادي و انقلابي به عنوان سربازان حضرت آقا، منويات معظم له را عملياتي و اجرايي نماييم. عاقبت بخيري در ولايت پذيري است
ايشان افزودند: امروز بيش از هر زمان ديگري نيازمند گسترش فرهنگ فاخر و متعالي کار جهادي و انقلابي و وفاق هستيم. هرجا که ولايت پذيري سرلوحه امور قرار گرفت و روحيه انقلابي و جهادي وجود داشت پيشرفت کشور سرعت بيشتري گرفته است و ثمرات آن را همگان ديدند و هر جا اين روحيه وجود نداشت، کشور و مردم آسيب ديده اند. براي خدمت به مردم بايد هيچ ثانيه اي را تلف نکنيم و به موقع و درست تصميم گيري کنيم. داشتن راهبرد و برنامه ريزي مدون، دقيق و عملياتي رکن اساسي تحول، پيشرفت و تعالي است و بازديدهاي ميداني مديران جهت اطلاع از مشکلات مردم و خدمت رساني مطلوب به آنان بسيار ضروري است و مديران استاني و شهرستاني بايد در اين زمينه فعال تر شوند تا با اشرافيت کامل به مشکلات مردم، در جهت مرتفع نمودن آنها تصميم گيري ميداني داشته باشند.
حسين ميرزايي همچنين گفت: فرماندار شهرستان متعلق به کل مردم است و بايد با سعه صدر و کار و تلاش شبانه روزي و حضور ميداني در خدمت مردم باشد. مردمي بودن به سخنراني و برگزاري جلسه نيست و بايد مردمي بودن را مردم به عينه متوجه شوند. شهداي عزيز جان شيرين خود را بي منت براي اعتلاي اسلام عزيز هديه کردند و در اين زمان حتي با تلاش شبانه روزي براي مردم، باز هم مديون و بدهکار شهداي عزيز هستيم.  انشاءالله در روز محشر در مقابل شهداي عزيز رو سفيد باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06