پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري:

درصدد هستيم با يک تيم اقتصادي قوي برنامه‌هاي ۱۴۰۱ را تدوين کنيم

کد خبر: 167497 تاریخ انتشار: 1400/12/03
نمایش: 1412
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: درصدد هستيم با همکاري دستگاه‌هاي مختلف دولتي و خصوصي يک تيم اقتصادي قوي در استان براي توليد و صادرات تشکيل دهيم و برنامه‌هاي سال ۱۴۰۱ را تدوين کنيم، خوشبختانه وحدت خوبي در استان شکل گرفته است، اميدواريم بتوانيم پروژه‌هاي خوبي تدوين و در آن راستا حرکت کنيم.
محمدکاظم منزوي سوم اسفندماه در آيين تجليل از صادرکنندگان برتر چهارمحال و بختياري با بيان اينکه توليدکنندگان به‌علت وجود مشکلات فراوان اقتصادي، به‌نوعي قهرمان محسوب مي‌شوند، اظهار کرد: اما توليدکنندگاني که در اين شرايط محصول توليدي خود را صادر مي‌کنند، قهرمان قهرمانان هستند و دولت با تسهيل توليد و صادرات از اين قشر تجليل عملي داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در بحث عدالت‌محوري و توسعه متوازن مباحث بسياري قابل طرح است، عده‌اي از صادرکنندگان در قله و عده‌اي در دامنه قرار دارند، اما ساير توليدکنندگان نوپا و کوچک براي رسيدن به مرحله صادرات نيازمند حمايت هستند.

وي با تاکيد بر اينکه در چهارمحال و بختياري شاهد کشش چنداني براي ورود به عرصه صادرات نيستيم، عنوان کرد: عموما ايده درستي براي صادرات در اين استان وجود ندارد و در بيشتر مواقع اخبار در خصوص نحوه صادرات به اين استان نمي‌رسد.

منزوي بيان کرد: درصدد هستيم با همکاري دستگاه‌هاي نظير ميراث فرهنگي، صنايع دستي، گردشگري، سازمان صمت، اتاق بازرگاني، شرکت شهرک‌هاي صنعتي و بخش خصوصي يک تيم اقتصادي قوي در استان براي توليد و صادرات تشکيل دهيم و برنامه‌هاي سال ۱۴۰۱ را تدوين کنيم، خوشبختانه وحدت خوبي در استان شکل گرفته است، اميدواريم بتوانيم پروژه‌هاي خوبي تدوين و در آن راستا حرکت کنيم.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري در پايان خاطرنشان کرد: براي موفقيت در امر صادرات نيازمند مشاوره و آموزش هستيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06