پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آيين تکريم فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداري شهرستان کوهرنگ برگزار شد

کد خبر: 167511 تاریخ انتشار: 1400/12/05
نمایش: 1694
اخبار
محسن حسين ميرزايي سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در مراسم تکريم و معارفه فرماندار جديد شهرستان کوهرنگ گفت: انقلاب اسلامي ايران انقلابي الهي است که نهال آن توسط امام راحل عظيم الشأن کاشته شد و امروز با هدايت امام خامنه‌اي عزيز و حمايت مردم به درختي تنومند تبديل شده است که شاخ و برگ آن گسترش جهاني پيدا کرده و روز به روز قوي تر و مستحکم تر مي شود.
محسن حسين ميرزايي سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در مراسم تکريم و معارفه فرماندار جديد شهرستان کوهرنگ گفت: انقلاب اسلامي ايران انقلابي الهي است که نهال آن توسط امام راحل عظيم الشأن کاشته شد و امروز با هدايت امام خامنه‌اي عزيز و حمايت مردم به درختي تنومند تبديل شده است که شاخ و برگ آن گسترش جهاني پيدا کرده و روز به روز قوي تر و مستحکم تر مي شود. انقلاب شکوهمند اسلامي اهداف متعالي و فاخر متعددي دارد که يکي از آنها تحقق عدالت بوده و عدالت و مبارزه با فساد و تبعيض بايد در اولويت کاري همه کارگزاران نظام اسلامي باشد.
حسين ميرزايي در ادامه گفت: مردمي بودن، تحول گرايي و عدالت محوري، گفتمان دولت سيزدهم است. مسئوليت در نظام مقدس اسلامي، امانت الهي است و بايد به خوبي از اين امانت حراست شود، چرا که اين امانت از شهدا به ما رسيده است. مسئولين وامدار امام راحل عظيم الشان، مقام معظم رهبري، شهدا و ايثارگران هستند. رمز موفقيت و عاقبت بخيري در ولايت پذيري است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: مديريتي که توأم با خداباوري، ولايت پذيري و ولايت مداري باشد، مديريت زنده، بالنده و پيش رونده خواهد بود. محل کار هر فردي محل امتحان اوست و انشالله هر فردي در هر مسئوليتي قرار دارد تنها براي رضاي خدا گام بردارد.
ايشان در ادامه افزود: مديران بايد شيفته خدمت به مردم باشند و با کار جهادي و انقلابي در خدمت مردم عزيز باشند. با کار انقلابي و جهادي خواهيم توانست اين کشور را به سامان برسانيم. با روحيه کار جهادي و انقلابي، کشور به رشد و بالندگي دست پيدا خواهد کرد . در ميدان بودن و در کنار و همراه مردم بودن، تبلور عيني مردمي بودن دولت سيزدهم است. اتاق کار فرماندار در دولت مردمي و انقلابي بايد بين مردم باشد تا نسبت به رفع مشکلات آنان اهتمام جدي صورت گيرد. مديران و مسئولين نبايد در رسيدگي به مشکلات مردم کوتاهي داشته باشند و پيگيري مطالبات مردم عزيز بايد به طور مستمر و مداوم و با دلسوزي انجام شود.
فرماندار جديد کوهرنگ و ساير مديران استاني و شهرستاني بايد خدمت بي منت و حضور در ميدان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06