پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

هماهنگي لازم جهت اجراي هرچه بهتر برنامه‌هاي گراميداشت روز جانباز و شهيد صورت بگيرد

کد خبر: 167586 تاریخ انتشار: 1400/12/15
نمایش: 672
اخبار
️سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي گراميداشت روز جانباز و شهيد در استان، اگفت: ۲۰ عنوان برنامه در قالب ۱۲۰ مراسم در اين ايام برگزار خواهد شد، براي اجراي هرچه بهتر برنامه‌ها بايد هماهنگي لازم با فرمانداران صورت بگيرد.
محمدکاظم منزوي ۱۵ اسفندماه در شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت چهارمحال و بختياري اظهار کرد: تلاش شود برنامه‌هايي مانند تجليل از همسران شهدا که به‌صورت کشوري برگزار مي‌شود، مشابه آن در شهرستان‌ها نيز برگزار شود، همچنين برنامه‌هاي فرهنگي به‌صورت جداگانه در اين ايام توسط فرمانداران پيش‌بيني شود.

وي با بيان اينکه اجراي برنامه عيدي با شهدا در چهارمحال و بختياري به‌مناسبت آغاز سال جديد پيش‌بيني شده است، گفت: اين برنامه در چارچوب يک برنامه جامع اجرا شود تا بتوان يک حرکت رسانه‌اي براي پوشش آن انجام داد.

منزوي در ادامه با اشاره به برگزاري کنگره ۱۰ هزار شهيد جامعه عشايري در چهارمحال و بختياري، يادآور شد: رويکردهاي خوبي براي اين کنگره پيش‌بيني شده است، اما بايد تيم رسانه‌اي براي پوشش اين برنامه فرهنگي تقويت شود.

وي در پايان تاکيد کرد: بايد محتواهاي رسانه‌اي مرتبط با کنگره ۱۰ هزار شهيد جامعه عشايري آماده و در اختيار اصحاب رسانه قرار بگيرد.

در ادامه جلسه علي گودرزي- مشاور استاندار چهارمحال و بختياري در امور ايثارگران با بيان اينکه عموم برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مرتبط با يک جامعه هدف خاص است، اظهار کرد: بايد برنامه‌ها عموميت داشته باشد تا آحاد مردم بتوانند در آن شرکت کنند.

وي افزود: تلاش شود در سال ۱۴۰۱ برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت با محوريت عموم مردم باشد، در اين صورت اين برنامه‌ها تاثيرگذار خواهد بود.

گودرزي با تاکيد بر اينکه اردوهاي راهيان نور در جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است، يادآور شد: بايد راهيان نور بين‌المللي شود، همان‌گونه که انقلاب را صادر کرديم، بايد جنگ را نيز معرفي کنيم.

 مشاور استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان با کمبود اعتبار مواجه هستند، مي‌توان از بودجه‌هاي فرهنگي ادارات در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در اين بخش استفاده کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06