پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ديدار نماينده ولي‌فقيه و استاندار با خانواده شهيد مدافع حرم، عزت الله سليماني

کد خبر: 167590 تاریخ انتشار: 1400/12/16
نمایش: 828
اخبار
️به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد به همراه استاندار چهارمحال و بختياري، شامگاه يکشنبه ۱۵ اسفندماه به‌مناسبت فرا رسيدن ولادت امام حسين(ع) و روز پاسدار با خانواده شهيد مدافع حرم، عزت الله سليماني ديدار و گفت‌وگو کردند.
غلامعلي حيدري- استاندار چهارمحال و بختياري در اين ديدار با تاکيد بر اينکه شهداي والامقام در مسير صيانت از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، پاسداري از نظام مقدس جمهوري اسلامي و حريم آل الله جان خود را در طبق اخلاص نهادند، اظهار کرد: اين قشر قهرمانان و الگوهاي راستيني براي کشور هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري تأکيد کرد: مديران و مسئولان بايد در خدمت به مردم و نظام، رهرو شهدا باشند.

وي گفت: تکريم خانواده‌هاي معظم شهدا يک وظيفه همگاني است، همه مسئولان بايد به‌نحوي در راه خدمت به مردم، توسعه و شکوفايي چهارمحال و بختياري تلاش کنند تا شرمنده شهدا، خانواده آن‌ها و ايثارگران نشوند. 

در اين ديدار فرزند شهيد عزت الله سليماني نيز خطاب به نماينده ولي‌فقيه در استان و استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تلاش‌ها و فعاليت‌هايي که شما در اين برهه حساس کرونا انجام داديد را درک مي‌کنم، از پدر شهيدم مي‌خواهم که خدمتگزاران نظام و انقلاب را توفيق دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06