پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پاسداران و بسيجيان بايد در خط مقدم جهاد تبيين باشند

کد خبر: 167644 تاریخ انتشار: 1400/12/21
نمایش: 837
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه پاسداران و بسيجيان بايد در خط مقدم جهاد تبيين باشند، گفت: اين قشر حضور قدرت‌مندانه‌اي در صحنه داشته باشند، انقلابي‌گري از نکات مهم جهادتبيين است.
غلامعلي حيدري ۲۱ اسفندماه در نشست جهاد تبيين با اشاره به اقدامات دشمن در ايجاد نااميدي و تفرقه‌افکني به‌ويژه در بين نيروهاي ارزشي، اظهار کرد: انقلاب اسلامي دستاوردهاي بسياري داشته است، دشمن در بيش از ۴۰ سال گذشته با توطئه، کودتا، ترور و جنگ تحميلي درصدد آسيب زدن به اين انقلاب بود، اما موفق نشد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دشمني‌هاي دشمنانِ جمهوري اسلامي پايان ندارد، آن‌ها با استفاده از تمامي ظرفيت‌ها و فضاي رسانه‌اي به‌دنبال ايجاد نااميدي در بين مردم و ضربه زدن به انقلاب اسلامي هستند، جهاد تبيين يکي از راه‌هاي اصلي مقابله با اين توطئه‌ها است.

وي با تاکيد بر اينکه پاسداران و بسيجيان بايد در خط مقدم جهاد تبيين باشند، گفت: اين قشر حضور قدرت‌مندانه‌اي در صحنه داشته باشند، انقلابي‌گري از نکات مهم جهادتبيين است، يعني بايد با تکيه بر باورها و توان داخلي در راستاي حل مشکلات کشور گام برداريم.

حيدري افزود: اعتماد به نظام جمهوري اسلامي، وفاداري، خودباوري، ولايت‌محوري و آرمان‌خواهي بايد در فضاي جهادتببين خود را نشان دهد، انقلابي‌گري از شاکله‌هاي اصلي در ماموريت‌هاي سپاه محسوب مي‌شود، بنابراين ماموريت‌هاي سپاه خود نوعي جهاد تبيين بوده و سپاه اين مهم را به‌صورت علمي و عَملي از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه فرزندان انقلابي سپاه و بسيج مي‌توانند پرچم‌دار جهاد تبيين باشند، تصريح کرد: جهاد تبيين از تاکيدات مقام معظم رهبري است.

وي با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري به دولتمردان در دولت سيزدهم، گفت: روي کار آمدن دولت سيزدهم بارقه‌هاي اميد را در مردم روشن کرد، بايد اميد ايجاد شده با اقدامات جهادي و تحرک در بخش‌هاي مختلف افزايش پيدا کند.

حيدري عدالت‌ورزي، مردمي بودن، توزيع عادلانه امکانات، کم کردن فاصله بين مردم و مسئولان، مبارزه با فساد، انتصاب افراد پاکدست و فسادستيز و ... را از جمله تاکيدات مقام معظم رهبري به دولتمردان عنوان کرد و توضيح داد: خوشبختانه دولت سيزدهم با صداقت در حال عمل به منويات مقام معظم رهبري است.

استاندار چهارمحال و بختياري با  بيان اينکه اعتماد مردم بزرگترين سرمايه نظام جمهوري اسلامي است، اضافه کرد: اين اعتماد به‌علت برخي ضعف‌هاي مديريتي دچار خدشه شده است، بايد در عمل اين اعتماد را به مردم برگردانيم.

وي با اشاره به اينکه احياي واحدهاي صنعتي راکد در دستور کار دولت سيزدهم قرار دارد، بيان کرد: اين واحدها به‌علت بي‌توجهي در سال‌هاي گذشته دچار رکود شده‌ بودند، حل مشکلات واحدهاي راکد و برنامه‌ريزي براي اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام از برنامه‌هاي دولت در سفرهاي استاني است، احياي واحدهاي راکد مي‌تواند اشتغال خوبي را ايجاد کند.

حيدري خاطرنشان کرد: سفر به شهرستان‌ها، بازرسي سرزده از ادارات، حضور مديران‌کل در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد، حضور ميداني در شهرستان‌ها موجب مي‌شود تا مديران از نزديک در جريان مسائل و مشکلات قرار بگيرند و براي حل آن‌ها تصميم‌گيري کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه محروميت‌زدايي از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت سيزدهم است، يادآور شد: ۱۴۰۰ گروه جهادي در استان فعال است که مي‌توان با استفاده از ظرفيت اين گروه‌ها براي محروميت‌زدايي در استان گام‌هاي بلندي برداشت، آمادگي کامل براي حمايت از اين گروه‌ها وجود دارد.

وي توضيح داد: مطالبات از دولت سيزدهم بسيار بالا است، اما دولتمردان صادقانه در ميدان هستند، اقدامات و خدمات دولت براي اميدآفريني بايد به سمع و نظر مردم برسد، برخي به‌دنبال بايکوت خدمات هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07