پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بنياد شهيد براي خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران برنامه تحولي تدوين کند

کد خبر: 167657 تاریخ انتشار: 1400/12/22 13:51:10
نمایش: 1076
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران از جمله وظايف تمامي مسئولان است، گفت: بنياد شهيد و امور ايثارگران براي خدمت به اين قشر برنامه تحولي تدوين کند.

غلامعلي حيدري ۲۲ اسفندماه در همايش شوق ديدار در جمع همسران جانبازان شهيد چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مهم‌ترين سرمايه هر فرد جان او است، اظهار کرد: گذشتن از جان به‌صورت داوطلبانه براي دفاع از دين و آرمان‌ها در مکتب‌هاي مادي قابل درک نيست، اما در مکتب اسلام و تشيع اين مسئله قابل دفاع بوده و نمونه‌هاي متعددي از  آن را شاهد بوده‌ايم.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه شهدا و ايثارگران بزرگترين سرمايه جمهوري اسلامي محسوب مي‌شوند، گفت: وظيفه داريم پرچم فرهنگ ايثار و شهادت را در کشور برافراشته نگه داريم، بايد فرهنگ ايثار و شهادت در کشور ترويج داده شود.
 

وي افزود: شهدا در اوج غربت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا کشور سربلند شود، در جبهه‌هاي جنگ شاهد جانفشاني شهدا و ايثارگران بوديم، اين قشر اجازه ندادند تا پرچم ايثار و شهادت زمين بيوفتد.
 

حيدري با بيان اينکه عزت و استقلال کنوني کشور مديون شهدا و ايثارگران است، عنوان کرد: بايد به پشتوانه اين قشر، امورات کشور را قدرتمندانه به پيش ببريم.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران از جمله وظايف تمامي مسئولان است، گفت: بنياد شهيد و امور ايثارگران براي خدمت به اين قشر برنامه تحولي تدوين کند، مجموعه مديريت کلان استان نيز آماده خدمت به اين قشر هستند.
 

وي در پايان تصريح کرد: شهدا بهترين الگو براي جوانان هستند، بايد پيوند بين نسل اول انقلاب با نسل‌هاي بعدي تحکيم شود، بايد جايگاه خانواده شهدا و ايثارگران در کشور توسط مسئولان گرامي داشته شود.
 

لازم به ذکر است؛ در پايان اين همايش از تعدادي از همسران جانبازان شهيد در چهارمحال و بختياري تجليل به‌عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07