پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسب روز جوان

کد خبر: 167660 تاریخ انتشار: 1400/12/23
نمایش: 801
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرارسيدن يازدهم شعبان ولادت حضرت علي‌اکبر(ع) و روز جوان را تبريک گفت
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، متن پيام غلامعلي حيدري به‌مناسبت ولادت حضرت علي‌اکبر و روز جوان به شرح ذيل است:

نامگذاري ولادت حضرت علي‌اکبر(ع) به‌نام روز جوان نشان‌دهنده جايگاه والاي جوانان در عرصه‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي، ورزشي، نظامي، اقتصادي و... است.

در آموزه‌هاي ديني استفاده بهينه از لحظه لحظه فرصت زندگي همواره مورد تاکيد مباني ديني بوده است، در صورت بهره‌گيري صحيح از دوره جواني، قطعا آينده‌اي سعادت بخش در انتظار فرد و جامعه خواهد بود.

جوانان سرمايه‌هاي ارزشمند کشور هستند و تمامي مسئولان در دولت مردمي خود را ملزم مي‌دانند تا از ظرفيت اين سرمايه‌هاي عظيم در پيشبرد اهداف جمهوري اسلامي به نحو احسن استفاده کنند، در هر جايي که به جوانان اعتماد شد، شاهد نتايج درخشان بوديم که جنگ هشت ساله تحميلي نمونه بارز اعتماد به جوانان انقلابي بود.

اينجانب فرارسيدن اين روز فرخنده را به مردم ولايتمدار به‌ ويژه جوانان استان تبريک عرض نموده و اميدوارم جوانان اين مرز و بوم با تأسي از حضرت علي‌اکبر(ع)، در چارچوب رشد و بالندگي حرکت کنند و بتوانيم از اين ظرفيت عظيم در راستاي توسعه کشور استفاده کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07