پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پشت درب‌هاي بسته نمي‌توان به مردم خدمت کرد

کد خبر: 167664 تاریخ انتشار: 1400/12/23
نمایش: 1046
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در پشت درب‌هاي بسته نمي‌توان به مردم خدمت کرد، گفت: مديران بايد در بين مردم باشند، همه بايد مردمي بودن مدير را لمس کنند، درب‌هاي اتاق مديران بايد به روي مردم باز باشد.

محسن حسين‌ميرزايي ۲۳ اسفندماه در آيين تکريم و معارفه مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه همه مديون شهدا و ايثارگران در کشور هستيم، اظهار کرد: خدمت در برخي نهادها و دستگاه‌هاي اجرايي مانند بنياد شهيد و امور ايثارگران يک توفيق بزرگ محسوب شده و اين توفيق نصيب هر کسي نمي‌شود.
 

وي افزود: در حوزه خدمت در بنياد شهيد و امور ايثارگران نبايد نگاه سازماني و اداري داشته باشيم، خدمت در اين دستگاه اجرايي از آرزوهايم است و بايد کارکنان اين اداره با يک نگاه ويژه در آن به جامعه هدف خدمت کنند.
 

حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: بنياد شهيد و امور ايثارگران براي خدمت به اين قشر از امور روزمره و کار سازماني خارج شود، کار در اين سازمان بايد دلي باشد،  اين اداره با بخشنامه و محدود شدن به ساعت اداري قابل اداره شدن نيست.
 

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري  با بيان اينکه تکريم خانواده شهدا و ايثارگران بايد اولويت تمامي دستگاه‌هاي اجرايي قرار بگيرد، توضيح داد: خدمت به اين قشر از وظايف ذاتي تمامي دستگاهاي اجرايي است، بايد محرومان و خانواده شهدا و ايثارگران به‌صورت ويژه تکريم شوند.
 

وي بيان کرد: در پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع‌مقدس مشارکت مردم موجب موفقيت و پيروزي شد، مردم بايد در تمامي امورات دخالت داده شوند، به موضوع مشارکت مردم در بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي نيز تاکيد شده است، همچنين وظيفه بنياد شهيد و امور ايثارگران در بحث جهاد تبيين سنگين است.
 

حسين‌ميرزايي با اشاره به اينکه در پشت درهاي بسته نمي‌توان به مردم خدمت کرد، تصريح کرد: مديران بايد در بين مردم باشند، همه بايد مردمي بودن مدير را لمس کنند، درب‌هاي اتاق مديران بايد به روي مردم باز باشد، مديران بايد مشکلات را ميداني بررسي و حل کنند.
 

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در پايان خاطرنشان کرد: زيارت خانواده‌هاي شهدا، ساماندهي گلزارهاي مطهر شهدا و بهسازي محورهاي منتهي به گلزارهاي شهدا بايد در  دستور کار مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07