پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جزئيات در برگزاري کنگره 10 هزار شهيد جامعه عشايري به ميزباني استان در نظر گرفته شود

کد خبر: 167687 تاریخ انتشار: 1400/12/25 13:58:46
نمایش: 742
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه همه جوانب و جزئيات در برگزاري کنگره  10 هزار شهيد جامعه عشايري به ميزباني چهارمحال و بختياري در نظر گرفته شود، گفت: بايد از کلي‌نگري در اجراي اين برنامه ارزشمند پرهيز شود.
محسن حسين‌ميرزايي 25 اسفندماه در جلسه هماهنگي ستاد کنگره 10 هزار شهيد جامعه عشايري به ميزباني چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: باتوجه به اهميت برگزاري اين کنگره، روسا و مسئولان کميته‌ها، شخصا در جلسات حضور داشته باشند و تمامي ظرفيت‌هاي استان براي برگزاري هرچه بهتر اين برنامه به‌کار گرفته شود.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: مي‌توان در برگزاري هرچه بهتر کنگره 10 هزار شهيد جامعه عشايري از ظرفيت و تجربيات موکب‌هاي اربعين حسيني در استان نيز استفاده کرد.

وي با تاکيد بر اينکه همه جوانب و جزئيات در برگزاري کنگره  10 هزار شهيد جامعه عشايري به ميزباني چهارمحال و بختياري در نظر گرفته شود، گفت: بايد از کلي‌نگري در اجراي اين برنامه ارزشمند پرهيز شود، زيرا بي‌توجهي به جزئيات در حين اجراي برنامه نمود پيدا مي‌کند، اگر احساس مي‌شود که وظايف کميته‌هاي برگزاري اين برنامه با يکديگر همپوشاني دارد، اين کميته‌ها تلفيق شود.

حسين‌ميرزايي  بيان کرد: باتوجه به تاکيدات مقام معظم رهبري در بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي در خصوص استفاده از جوانان در امورات مختلف از پتانسيل جوانان نيز در برگزاري هرچه بهتر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي کنگره  10 هزار شهيد جامعه عشايري در چهارمحال و بختياري استفاده شود.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: از ظرفيت رسانه‌ها و سامانه دانش‌آموزان براي اطلاع‌رساني استفاده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07