پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حضور استاندار چهارمحال و بختياري در مانور آمادگي کميته‌هاي ستاد اجرايي خدمات سفر استان

کد خبر: 167697 تاریخ انتشار: 1400/12/26
نمایش: 789
اخبار
غلامعلي حيدري ۲۶ اسفندماه به همراه جمعي از مسئولان چهارمحال و بختياري، به‌منظور سنجش ميزان آمادگي کميته‌هاي ستاد اجرايي ساماندهي و ارتقاي خدمات سفر استان در مانور آمادگي کميته‌هاي ۱۰‌گانه شرکت کرد و از نزديک در جريان اقدامات انجام شده قرار گرفت.
به‌گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، مانور آمادگي کميته‌هاي ۱۰‌گانه ستاد اجرايي، ساماندهي و ارتقاي خدمات سفر استان باتوجه به تاکيد روز گذشته استاندار، امروز با حضور جمعي از مسئولان استاني برگزار شد.

 غلامعلي حيدري در اين برنامه با تاکيد بر اينکه کميته‌هاي اين ستاد آمادگي لازم را براي پذيرايي از مسافران و گردشگران نوروزي داشته باشند، اظهار کرد: بايد از ظرفيت حضور مسافران در استان نهايت استفاده را ببريم.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: تلاش شود با ارائه خدمات مطلوب در ايام نوروز، مسافران با خاطره خوش استان را ترک کنند، تمهيدات لازم براي استقبال از مسافران انديشيده شود.

در ادامه علي حيدري- سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه تمامي يگان‌هاي امدادي متناظر با ايام نوروز مانند نيروي انتظامي، اورژانس، ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، هلال‌احمر، شهرداري و ...در آماده‌باش کامل هستند، اظهار کرد: اين کميته‌ها آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزي هستند.

وي افزود: در بحث امدادرساني در سوانح جاده‌اي در ايام نوروز تمهيدات لازم در چهارمحال و بختياري انديشيده شده است.

حيدري با بيان اينکه پيش‌بيني مي‌شود در نوروز ۱۴۰۱ شاهد افزايش ورود مسافران و گردشگران به چهارمحال و بختياري باشيم، گفت: باتوجه به محدوديت‌هاي کرونايي، امکان اسکان مسافران در مدارس و بوستان‌ها وجود ندارد، باتوجه به تاکيد استاندار تمامي نيازهاي مسافران تامين شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06