پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مردم با وحدت توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌کنند

کد خبر: 167700 تاریخ انتشار: 1400/12/26
نمایش: 1043
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دشمن در تلاش است تا مطالبات صنفي مردم را سياسي و امنيتي کند، اما مردم با وحدت و انسجام توطئه‌هاي دشمنان را يکي پس از ديگري خنثي مي‌کنند.
غلامعلي حيدري ۲۶ اسفندماه در جمع نمازگزاران مسجد امام علي(ع) شهر نافچ با بيان اينکه آرامش و امنيت کنوني کشور مديون خون شهدا است، اظهار کرد: ايران امروز يکي از امن‌ترين کشورها در بين کشورهاي منطقه محسوب مي‌شود، سلامتي و امنيت دو نعمتي است که تا انسان آن را از دست ندهد، قدر آن را نخواهد دانست، بنابراين بايد همواره شاکر نعمت امنيت در کشور باشيم.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دستاوردها و خدمات انقلاب‌اسلامي قابل مقايسه با قبل از پيروزي انقلاب اسلامي نيست، با روي کار آمدن دولت سيزدهم شاهد ايجاد اميد در بين مردم هستيم، بايد اين اميد با عملکرد مسئولان عمق‌بخشي شود.

وي در ادامه با اشاره به اينکه دشمناني‌هاي دشمنان جمهوري‌ اسلامي بعد از چهار دهه هم‌چنان ادامه دارد، توضيح داد: دشمن در تلاش است تا مطالبات صنفي مردم را سياسي و امنيتي کند، اما مردم با وحدت و انسجام توطئه‌هاي دشمنان را يکي پس از ديگري خنثي مي‌کنند.

حيدري تاکيد کرد: با پيگيري‌هاي صورت گرفته در چند هفته اخير، اعتبار قابل توجهي در بخش اعتبارات هزينه‌اي دستگاه‌هاي اجرايي به چهارمحال و بختياري اختصاص يافت، همچنين درصدد هستيم با اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام و پيشران، استان را از بن‌بست خارج کرده و در مسير توسعه استان گام برداريم.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد: از مردم درخواست داريم، سرمايه‌گذاران را جهت سرمايه‌گذاري به سمت استان هدايت کنند تا شاهد توسعه روزافزون استان باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07