پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

خروج مرغ گرم از چهارمحال و بختياري ممنوع شد

کد خبر: 167705 تاریخ انتشار: 1400/12/27 13:44:49
نمایش: 1141
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در ايام نوروز خروج مرغ گرم از استان ممنوع است، گفت: نيروي انتظامي و دستگاه‌هاي مربوطه بر مسئله ممنوعيت خروج مرغ از استان نظارت کافي داشته باشند.

غلامعلي حيدري ۲۷ اسفندماه در جلسه فوق‌العاده مشترک ستاد تنظيم بازار، تسهيلات سفر و کاهش تصادفات جاده‌اي ايام نوروز  چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه معاونان استانداري به‌صورت سرزده از شهرستان‌هاي ۱۰‌گانه در استان بازرسي به‌عمل مي‌آورند، اظهار کرد: فرمانداران در ايام نوروز بايد ۲۴ ساعته پاسخگوي مسائل و مشکلات شهرستان باشند، جهت بازرسي‌هاي سرزده از شهرستان‌ها، تيم‌هايي تشکيل شود و معاونان فرماندار نيز در اين بازرسي‌ها حضور داشته باشند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: فرمانداران شهرستان‌ها کمبودها و نيازهاي خود را براي رفع به مديران‌کل مربوطه و معاونان استاندار اعلام کنند، نحوه عرضه اقلام اساسي بايد توسط فرمانداران با جديت مورد نظارت قرار بگيرد.
 

وي با تاکيد بر اينکه ميوه و موادغذايي به اندازه نياز در انبارها و سردخانه‌هاي چهارمحال و بختياري ذخيره شده است، گفت: کمبودي از بابت کالاهاي اساسي در استان وجود ندارد، اما در بحث توزيع بايد نظارت‌ها تشديد شود.
 

حيدري با بيان اينکه در ايام نوروز خروج مرغ گرم از چهارمحال و بختياري ممنوع است، توضيح داد: نيروي انتظامي و دستگاه‌هاي مربوطه بر مسئله ممنوعيت خروج مرغ از استان نظارت کافي داشته باشند، در ابتدا بايد نياز استان و مسافران تامين شود.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه سازمان حفاظت از محيط‌زيست و راهداري نسبت به پاکسازي حاشيه محورهاي مواصلاتي به‌ويژه پنج کيلومتري ورودي و خروجي شهرها اقدامات لازم را انجام دهند، توضيح داد: بايد نقاط حادثه‌خيز در محورهاي مواصلاتي آشکارسازي شوند، در آينده براي رفع اين نقاط، برنامه‌ريزي لازم صورت خواهد گرفت.
 

وي افزود: ايمن‌سازي محورهاي مواصلاتي، تقويت روشنايي معابر و محورهاي مواصلاتي، اصلاح گاردريل‌هاي آسيب‌ديده، خط‌کشي محورها، نصب چراغ‌هاي هشدار، اصلاح تابلوهاي راهنمايي در محورها و ايجاد مانع در پرتگاه‌ها در دستور کار اداره‌کل راهداري و حمل نقل جاده‌اي قرار بگيرد.
 

حيدري با تاکيد بر اينکه تعداد نيروهاي امدادي، اورژانس و پليس در محورهاي مواصلاتي حادثه‌خيز چهارمحال و بختياري افزايش پيدا کند، گفت: معاونان استاندار به‌طور مستمر از پايگاه‌هاي هلال‌احمر، اورژانس، پليس و ... در ايام نوروز بازديد کرده و مديران مرتبط در کوتاه‌ترين زمان نواقص را برطرف کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان گفت: رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در مراکز اقامتي، مراکز گردشگري و رستوران‌ها مورد تاکيد قرار بگيرد، بيمارستان‌ها در آماده‌باش کامل باشند.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07