پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام نوروزي استاندار چهارمحال و بختياري

کد خبر: 167718 تاریخ انتشار: 1400/12/29 19:52:59
نمایش: 947
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرارسيدن عيد نوروز سال ۱۴۰۱ و آغاز قرن جديد را به مردم ولايتمدار و انقلابي چهارمحال و بختياري تبريک گفت.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري متن پيام غلامعلي حيدري به شرح زير است:

قبل از هر سخن فرارسيدن سال جديد را خدمت مردم چهارمحال و بختياري تبريک عرض مي‌کنم و بر روح پر فتوح بنيانگذار انقلاب اسلامي و شهدايي که امنيت و آسايش امروز کشور مرهون مجاهدت و ايثار آن‌ها است، درود مي‌فرستم.

خوشبختانه با راي و انتخاب مردم کشورمان، دولت مردمي آيت‌الله رئيسي بر روي کار آمد، روي کار آمدن دولت سيزدهم موجب شکل‌گيري بارقه اميد در بين مردم شد و مسئولان امروز وظيفه دارند تا با عملکرد خود، اين اميد را عمق‌بخشي کنند.

بايد تلاش کنيم در سال ۱۴۰۱ براي پيشرفت و توسعه استان از تمامي ظرفيت‌ها کمال استفاده را ببريم، شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني همواره مديريت ميداني و جهادي را سرلوحه کار خود قرار مي‌دادند و معتقد بودند که فرماندهان و مسئولان بايد در جلو حرکت کنند و سپس به زيرمجموعه خود بگويند که پشت سر آن‌ها حرکت کنند و اين مسئله رمز موفقيت آن‌ها بود.

دشمنان جمهوري اسلامي با انواع توطئه، تحريم، جنگ اقتصادي، جنگ ادراکي، ترور و .... در طول بيش از چهار دهه گذشته وحدت، اميد، امنيت، عفاف و خوداتکايي را مورد هدف قرار داده‌اند، بايد تلاش کنيم با اميدآفريني، وحدت، همدلي، خوداتکايي و اعتماد به نفس را تقويت کنيم.

در چند ماه گذشته اقدامات بسيار خوبي در راستاي احصاي مشکلات به‌صورت ميداني در شهرستان‌هاي مختلف صورت گرفت، همچنين جلسات متعددي با رئيس‌جمهور، رئيس مجلس شوراي اسلامي، وزرا، معاونان رئيس جمهور براي پيگيري مشکلات استان برگزار شد، درصدد هستيم در سال آينده بخشي از پروژه‌هاي نيمه‌تمام استان را با تامين اعتبار تکميل کنيم تا شاهد تحول در استان باشيم.

 درصدد هستيم با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي، دولتي و نيمه دولتي در جهت کاهش نرخ بيکاري در چهارمحال و بختياري گام‌هاي بلندي برداريم تا حداقل نرخ بيکاري استان به ميانگين کشوري نزديک شود و همچنين با کاهش مشکلات مردم طعم مديريت جهادي را بچشند.

مردم ميهمان‌نواز و طبيعت بکر چهارمحال و بختياري، آماده پذيرايي از مسافران و گردشگران در ايام نوروز هستند.

آرزومنديم سال ۱۴۰۱، سالي پر خير و برکت و توام با بهروزي براي تمامي مردم چهارمحال و بختياري باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07