پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر کيان؛

برنامه‌هاي خوبي براي تحول استان پيش‌بيني شده است

کد خبر: 167802 تاریخ انتشار: 1401/01/12 22:43:37
نمایش: 1355
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه برنامه‌هاي خوبي براي تحول در زمينه‌هاي مختلف در استان پيش‌بيني شده است، گفت: قطعا با اجرايي شدن اين پروژ‌ه‌ها و برنامه‌ها، مردم استان روحيه مديران جهادي را در رفع مشکلات خواهند ديد.
غلامعلي حيدري ۱۲ فروردين‌ماه همزمان با روز جمهوري اسلامي ايران در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر کيان حضور يافت و مورد استقبال امام‌جمعه، مسئولان و مردم شهيدپرور اين شهر قرار گرفت.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مردم ايران اسلامي در ۱۲ فروردين‌ماه سال ۱۳۵۸ با راي قاطع ۹۸ درصدي به جمهوري اسلامي ايران، راي آري دادند، اظهار کرد: اين نظام کاملا مردمي است، بنابراين نظامي که بر پايه راي مردم تشکيل شده باشد در کوران حوادث مختلف دچار آسيب نخواهد شد. 

حيدري در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سيزدهم در چند ماه اخير، عنوان کرد: دولت براي حل مشکلات مردم در زمينه‌هاي مختلف کاملا مصمم بوده و اقدامات اخير دولت و سفرهاي استاني براي احصاي مشکلات نيز گوياي همين مسئله است.

وي با بيان اينکه اقدامات دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در سه‌ماه پاياني سال ۱۴۰۰، مطلوب ارزيابي مي‌شود، گفت: کار جهادي و انقلابي توسط مسئولان استاني براي حل مشکلات مردم و گام برداشتن در راستاي توسعه استان همواره مورد تاکيد است. 

حيدري با تاکيد بر اينکه برنامه‌هاي خوبي براي تحول در زمينه‌هاي مختلف در چهارمحال و بختياري پيش‌بيني شده است، خاطرنشان کرد: قطعا با اجرايي شدن اين پروژ‌ه‌ها و برنامه‌ها، مردم استان روحيه مديران جهادي را در رفع مشکلات، جبران عقب‌ماندگي‌ها و رفع محروميت خواهند ديد.

گفتني است؛ غلامعلي حيدري پس از اقامه نماز و سخنراني در  ديدار چهره به چهره با مردم شهر کيان به بررسي مشکلات نمازگزاران حاضر در مسجد جامع اين شهر پرداخت و دستورهاي لازم را به مديران دستگاه‌هاي مرتبط براي حل مشکلات مطروحه داد.
 
همچنين استاندار چهارمحال و بختياري از اعضاي شوراي اسلامي شهر کيان درخواست کرد، مشکلات مردم شهر کيان را پس از احصا، جمع‌بندي کنند تا در جلسه‌اي اين مشکلات با حضور مديران دستگاه‌هاي مربوطه مورد بررسي قرار گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07