پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در ايام تعطيلات نوروزي؛

کاهش ۴۴ درصدي فوتي‌هاي ناشي از حوادث جاده‌اي در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 167851 تاریخ انتشار: 1401/01/21 12:03:56
نمایش: 960
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: طبق آمارهاي ارائه شده از سوي دستگاه‌هاي مرتبط با حوادث جاده‌اي، ميزان فوتي‌هاي ناشي از حوادث رانندگي در استان در ايام تعطيلات نوروز با کاهش ۴۴ درصدي روبرو بود.

غلامعلي حيدري ۲۱ فروردين‌ماه در جلسه ستاد ساماندهي خدمات سفر چهارمحال و بختياري با اشاره به ورود بيش از سه ميليون گردشگر به استان در ايام تعطيلات نوروزي، اظهار کرد: خوشبختانه باوجود افزايش چشمگير مسافر به استان شاهد کاهش محسوس حوادث رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان بوديم.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: طبق آمارهاي ارائه شده از سوي دستگاه‌هاي مرتبط با حوادث جاده‌اي، ميزان فوتي‌هاي ناشي از حوادث رانندگي در استان در ايام تعطيلات نوروز با کاهش ۴۴ درصدي روبرو بود.

وي با تاکيد بر اينکه مهم‌ترين وظيفه مسئولان خدمت به مردم است، عنوان کرد: بايد اعضاي ستاد ساماندهي خدمات سفر در چهارمحال و بختياري آمادگي لازم را براي تعطيلات عيد سعيد فطر، برگزاري کنگره ۱۰ هزار شهيد جامعه عشاير کشور در ارديبهشت‌ماه سال‌جاري به ميزباني استان و تعطيلات تابستانه براي ارائه خدمت به مسافران و گردشگران داشته باشند.

حيدري تاکيد کرد: روحيه مهمان‌نوازي مردم چهارمحال و بختياري در کشور زبانزد است، خوشبختانه استقبال خوبي از مسافران و گردشگران نوروزي در ايام تعطيلات نوروزي در استان صورت گرفت.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بايد آسيب‌شناسي از سفرهاي نوروزي و نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران در استان صورت بگيرد، گفت: اين اشکالات در اسرع وقت برطرف شود تا شاهد سفرهاي آرام و امن در تعطيلات پيش‌رو در استان باشيم.

وي با اشاره به شناسايي دقيق نقاط حادثه‌خيز در محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري، يادآور شد: در سفر رياست جمهوري به استان مي‌توان اعتبارات لازم براي رفع نقاط حادثه‌خيز، احداث پايگاه‌هاي امداد جاده‌اي و کمبود تجهيزات در حوزه‌هاي مختلف امدادي و خدماتي را مورد پيگيري قرار داد.

حيدري در پايان تصريح کرد: بايد تمام تلاش خود را براي ارائه خدمت مطلوب و صيانت از جان مردم به‌کار بگيريم.

به گفته شهاب قائدي- مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري با ارزيابي صورت گرفته از کميته‌هاي خدمات سفر استان؛ کميته انتظامي و امنيتي رتبه اول، کميته امداد و نجات رتبه دوم و کميته گردشگري و صنايع‌دستي رتبه سوم را کسب کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07